امروز: جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

به عنوان خدمتگزار در خدمت آزادگان و مردم شهرستان میناب هستم

میناب نیوز: سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت:به عنوان خدمتگزار در خدمت آزادگان و مردم شهرستان میناب هستم.

به گزارش میناب نیوز، محمد احمدی در نشست با آزادگان شهرستان میناب ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ورود آزادگان به مهین اسلامی اظهار کرد: به عنوان خدمتگزار در خدمت آزادگان و مردم شهرستان میناب هستم و با کمک شما در جهت توسعه و رفع مشکلات گام برمی داریم .

وی افزود:26 مرداد ماه روز تاریخ ساز و کارنامه انقلاب اسلامی ایران است و آزادگان ما پیشینه و راه خود را ازعاشورا و تاسوعا و مکتب امام حسین (ع)گرفتند و با ایثارگری، شجاعت و با لبیک به فرمان حضرت امام خمینی (ره) برای دفاع از اسلام، میهن و قرآن رفتند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب تصریح کرد: شهرستان میناب در دوران هشت سال جنگ تحمیلی 250 شهید را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

وی افزود: موفقیت های امروز ایران اسلامی مرهون تلاش و ایثارگری شهدا، ایثارگران ،جانبازان و آزادگان است و ایران اسلامی به لحاظ امنیت قسمتی از بهشت است و این امنیت به واسطه مقاومت ها و ایثارگری های فرزندان ایران اسلامی به دست آمده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب خاطر نشان کرد: ایران اسلامی با داشتن فرزندانی چون شما آزادگان توانست در جنگ تحمیلی دنیا را شکست دهد و امروز نیز تحریم ها نمی تواند جلو پیشرفت و اعتلا ایران اسلامی را بگیرد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2606

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge