امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 20 آوریل 2024

جایگاه آموزش و پرورش شهرستان میناب باید دوم شود

میناب نیوز: سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت:جایگاه آموزش و پرورش شهرستان میناب باید به جایگاه دوم در استان هرمزگان ارتقا یابد.

به گزارش میناب نیوز، محمد احمدی در شورای آموزش و پرورش شهرستان میناب در سالن اجتماعات این معاونت و فرمانداری ویژه با اشاره به اینکه در حوزه آموزش و پرورش هزینه ها تبدیل به سرمایه و پیشرفت و توسعه ایران اسلامی می شود اظهارکرد: دانش آموزانی که امروز از آموزش و پرورش برخودار می شوند فردای کشور و جامعه را مدیریت و هدایتگری می کنند.

وی ضمن تشکر از مجموعه آموزش و پرورش شهرستان میناب افزود: جوانان این شهرستان در عرصه های مختلف افتخار آفریدند که ماحصل تلاش همه مسئولین و به ویژه مجموعه آموزش و پرورش است.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب گفت: در سال تحصیلی جدید بیش از 50 هزار نفر دانش آموز در شهرستان میناب به مدرسه خواهند رفت که آنها آینده سازان این کشور و جویندگان علم هستند.

وی در بخش دیگر از سخنان خود به جایگاه شهرستان میناب در استان هرمزگان  و کشور اشاره کردند و تاکید کرد: همانگونه که شهرستان میناب از نظر جمعیت و تقسیمات کشور دومین شهرستان استان هرمزگان است با برنامه ریزی اصولی و مدون و با پشتکار مضاعف جایگاه آموزش و پرورش شهرستان میناب باید به جایگاه دوم در استان هرمزگان ارتقا یابد.

احمدی همچنین در این خصوص گفت: تلاش های زیادی در این زمینه صورت گرفته است ولی باید با برطرف کردن نقاط ضعف و برچسته کردن نقاط مثبت و با تلاش مضاعف برای رسیدن به جایگاه واقعی شهرستان میناب گام برداریم.

وی افزود: الحمد لله شهرستان میناب در حوزه های مختلف و به ویژه پرورشی و خوارزمی افتخارات قابل توجهی کسب کرد است.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب با بیان این مطلب که دانش آموزان شهرستان میناب در کنکور رتبه های خوبی کسب کرده است اظهار کرد: در جهت افزایش رتبه های کنکور شهرستان میناب در سال های آینده برنامه ریزی شود.

وی افزود ساماندهی خوبی در مدارس شهرستان میناب صورت گرفته است و نوید دهنده سال تحصیلی عالی را می دهد.

نماینده عالی دولت گفت: با برنامه ریزی مناسب  و لحاظ مسائل ترافیکی و شرایط منطقه در جهت جلوگیری از خطرات احتمالی گام برداشته شود.

وی افزود: کمیته امداد و بهزیستی نهایت همکاری در جهت جلوگیری از بازماندن دانش آموزان از مدرسه را داشته باشند.

احمدی با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان از اولویت های اصلی شرق هرمزگان و شهرستان میناب است گفت: باید در جهت تاسیس آن نهایت تلاش و برنامه ریزی صورت گیرد.

وی در پایان ضمن تشکر از مجمعه خیرین گفت: خیرین در شهرستان میناب همکاری های قابل توجهی با آموزش و پرورش و دیگر حوزه ها در این شهرستان داشته اند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 2632

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge