امروز: پنج شنبه 09 فروردين 1403 برابر با 28 مارس 2024

سه پروژه آبخیزداری جدید در شهرستان میناب در دست مطالعه است

میناب نیوز: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میناب گفت : سه پروژه آبخیزداری جدید نیز در شهرستان میناب در دست مطالعه است

به گزارش میناب نیوز، خسرو بهرامی نژاد در نشست خبری با اشار ه به پروژه های آبخیزداری در سال 97 در شهرستان میناب گفت: 10 پروژه آبخیزداری در این شهرستان به بهره برداری رسید.

وی افزود: سه پروژه آبخیزداری جدید نیز در شهرستان میناب در دست مطالعه است که بعد از اتمام مطالعه و تخصیص اعتبار عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میناب همچنین با بیان اینکه در شهرستان میناب  102 سازه آبخیزداری وجود دارد تصریح کرد: این سازه ها از ظرفیت 34 میلیون متر مکعبی برخوردار هستند.

وی با اشاره پارک جنگلی شهرستان میناب گفت: برنامه ریزی ها در جهت احیا و کاشت نهال های بومی منطقه در این پارک صورت گرفته است و بخشی از نهال های مورد نیاز نیز تامین شده است.

بهرامی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: با کمک مردم محلی از بیش از 160هزار هکتار اراضی شهرستان میناب حفاظت شده است.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به رویش گیاهان دارویی در شهرستان میناب گفت: بیش از 60 هزار هکتار رویشگاه آویشن در سطح این شهرستان وجود دارد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 2744

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge