امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 20 آوریل 2024

روابط عمومی ها نقش مهمی در توسعه منطقه دارند

میناب نیوز: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: روابط عمومی ها نقش مهمی در توسعه منطقه دارند.

به گزارش میناب نیوز ، محمد احمدی در گردهمایی روابط عمومی های شرق هرمزگان در میناب با اشاره به سخان امام خمینی (ره) در زمینه اطلاع رسانی به مردم اظهار کرد: اقدامات و توسعه که در منطقه در حال شکل گرفتن است باید به نحو احسن به اطلاع مردم برسد.

وی افزود: کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد و روابط عمومی ها با تلاش مضاعف در جهت انعکاس کارنامه دولت و نظام در بخش های مختلف گام بردارند.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب تصریح کرد: روابط عمومی ها نقش مهمی در توسعه منطقه و رشد آن دستگاه دارند .

وی با اشاره به اطلاع رسانی به موقع افزود: تعامل با رسانه ها باید افزایش یابد و اطلاع رسانی به موقع صورت گیرد.

فرماندار ویژه شهرستان میناب در خصوص ارتقا جایگاه روابط عمومی ها گفت:  نگاه ملی برای ارتقا این جایگاه باید صورت گیرد و دغدغه مدیران روابط عمومی در این زمینه رفع شود.

وی افزود: شورای روابط عمومی استان باید در زمینه ایجاد روابط عمومی مستقل و کارآمد در ادارات برنامه ریزی کند.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرهنگ غنی مردم شهرستان میناب اظهار کرد: مردم میناب همواره در مراسمات مذهبی ، ملی و فرهنگی حضور و مشارکت پررنگی را داشته اند.

وی در خصوص هفته دولت نیز گفت: برنامه ریزی ها فقط افتتاح و کلنگ زنی پروژه عمرانی نباشد و از برنامه های متنوع در بخش های مختلف باشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گام دوم انقلاب گفت: عملکرد دولت و نظام باید به نحو شایسته اطلاع رسانی شود و مردم از روند توسعه کشور بخوبی آگاه شوند.

وی در پایان با بیان این مطلب که از انتقاد استقبال می کنیم گفت: انتقادها باید همراه با راهکار و در جهت توسعه شهرستان میناب و منطقه شرق هرمزگان باشد.

فاطمه رکن الدینی مدیر کل روابط عمومی استانداری هرمزگان  نیز در این نشست با اشاره به ظرفیت فضایی مجازی اظهارکرد: روابط عمومی ها و رسانه از این ظرفت در جهت اطلاع رسانی به خوبی استفاده کنند .

وی در خصوص مشکلات اینترت در شهرستان بشاگرد و دیگر نقاط گفت: این مسئله توسط استاندار هرمزگان در حال پیگیری می باشد .

رکن الدینی با اشاره به نقش آموزش در اطلاع رسانی افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته و در حال انجام کلاس آموزشی و کارگاه های تخصصی در شهرستان ها برگزار می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار همکاری همه دستگاه در جهت برگزار جشنواره انبه ویاسمین گل و جشنواره مغ و مشتا در شهرستان میناب شدند.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اطلاع رسانی عملکرد دولت تصریح کرد: کار های خوبی در حوزه های مختلف از جمله اقتصادی ،سرمایه گذاری ، عمرانی و فرهنگی در استان هرمزگان صورت گرفته است که باید روابط عمومی ها با تعامل  بیشتر با رسانه ها در جهت اطلاع رسانی آن گام بردارند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 2834

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge