چاپ این صفحه

حجت الاسلام محمد سهرابی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان میناب معرفی شد

میناب نیوز:حجت الاسلام محمد سهرابی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان میناب معرفی شد.

به گزارش میناب نیوز، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع)استان هرمزگان در آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان میناب فرا رسیدن ایام ماه محرم ،ماه حزن و اندوه ،عزاداری آقا امام حسین (ع)خدمت همه شیعیان تسلیت و تعزیت گفتند و ضمن تقدیر و تشکر از طلبه ایثارگر حجت الاسلام محمد حسین رهنمای اظهار کرد : ما باید گوش به امر ولی باشیم و در بحث برگزاری مراسم محرم تابع ستاد ملی کرونا باشیم.

وی افزود: چهار جریان عمده در سال ۶۰ و ۶۱ در حادثه جانسوز کربلا رخ داد. جریان اول در یک جمله جریان اعتقاد به امام حسین علیه السلام و ولایت به ایشان که همان ولایت خدا و عاشقانه در رکاب آن جان دادن است،جریان دوم کسانی هستند که به ولایت خدا پشت کردن و به جریان ابلیس تن دادند،جریان سوم کسانی اند که دم از محبت اهل بیت می زدندآنها صادق بودند ولی بصیرت نداشتند و در شناخت نسبت به ولایت دین ضعیف بودند،جریان چهارم کسانی هستند که اهل بیت را دوست داشتند و جان خود را در راه اهل بیت فدا می کردند و فکر می‌کردند از امام زمانشان بیشتر می‌فهمیدند.

حجت الاسلام و المسلمین فولادی تصریح کرد:امروز عاشورا تمام نشده ما در مسیر عاشورا در حرکتیم یا حسینی هستیم یا در مسیر غیر حسینی گام برمی‌داریم ما در جریان حسین هستیم.

و در پایان این آئین ضمن قدردانی از حجت الاسلام محمدحسین رهنمای حجت الاسلام محمدسهرابی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میناب معرفی شد.

این آئین با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه  سپاه امام سجاد علیه السلام حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا پولادی، مسئول روحانیون حجت الاسلام رئیسی ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان میناب سرهنگ پاسدار طالب احمدی نیا،سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مجید سلحشور ، فرمانده نیروی انتظامی سرهنگ کشاورز،مسئول حوزه علمیه امام علی علیه السلام، ،مسئولین ادارات شهرستان میناب  و کارکنان سپاه در میناب برگزار گردید.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3029