امروز: جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

حماسه ۹ دی برای همیشه در تاریخ ماندگار شد

میناب نیوز : مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان میناب حماسه ۹ دی برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.

 به گزارش میناب نیوز  ، حجت الاسلام و المسلمین محمد سهرابی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها اظهار کرد : حماسه ۹ دی برای همیشه به عنوان یک حماسه ماندگار در تاریخ ثبت شد.

وی افزود: آنچه سبب می شود ایمان رشد پیدا کند و انسان نتیجه و ثمره ایمان را ببیند، مقاومت و ایستادگی بر ایمان و شعار توحید است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تصریح کرد: استقامت در کنار ایمان ارزش دارد وگرنه کفار هم در مسیر باطلی که قرار دارند استقامت می ورزند.

وی گفت: حماسه ۹ دی نشان داد که مردم فارغ از دسته بندی ها و جناح بندی ها در پایبندی به اسلام، انقلاب و ولایت فقیه محکم و پایدار هستند.

حجت الاسلام سهرابی یادآور شد: حضور چشمگیر مردم با بصیرت و هوشیار به جهانیان نشان داد که این حضور برای همیشه به عنوان حماسه ای ماندگار در تاریخ ثبت می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به ۱۳ دی اولین سالگرد شهادت فرمانده سلحشور حاج قاسم سلیمانی و برادر ابومهدی مهندس که در یک اقدام تروریستی توسط جنایتکاران به درجه رفیع شهادت نائل شدند گفت: این فرمانده دلاور و خستگی ناپذیر در مقابله با گروه‌های تروریستی و تکفیری و متجاوزی که دست نشانده آمریکا و اسرائیل بودند، در دفاع از کیان اسلام نقش بی‌بدیلی ایفا کرد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3088

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge