امروز: سه شنبه 29 اسفند 1402 برابر با 19 مارس 2024

اداره کل های شرق هرمزگان در میناب ایجاد شود

 میناب نیوز : نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت : اداره کل های شرق هرمزگان در میناب ایجاد شود.

به گزارش میناب نیوز ، حسین رئیسی در دیدار با رحمانی‌فضلی وزیر کشور خواستار ایجاد اداره کل های شرق هرمزگان در شهرستان میناب شد.

وی در این دیدار از وزیر کشور به خاطر مدیریت صحیح در مهار کرونا تقدیر و تشکر کرد و  شهرستان های شرق استان هرمزگان را از نظر زیرساختی در مقایسه با سایر شهر های کشور  بسیار محروم دانست و خواهان توجه بیشتر خصوصا در  توسعه شهری شدند.

رئیسی، خواستار حضور معاون وزیر و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و بازدید از وضعیت شهرهای شرقی استانشد.

نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی تسهیل در امر مبادلات مرزی در نوار ساحلی هرمزگان را امری مهم دانست و اظهار کرد: در امر مبادلات مرزی و ترخیص کالای ملوانی بین استان هرمزگان و سایر استان ها ساحلی نباید اختلافی باشد.

وی اظهار داشت هر چه امر مبادلات قانونی بهتر ساماندهی شود و از نظر اقتصادی به صرفه باشد زمینه قاچاق کمتر می‌شود.

رئیسی ارتقاء جایگاه معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب را ضروری دانست و افزود: وضعیت حال حاضر معاونت استانداری و فرمانداری ویژه میناب مطلوب نیست و ارتقاء برخی از ادارات به اداره کل جهت خدمات رسانی بهتر و آسان تر به مردم لازمه ویژه بودن فرمانداری ویژه است.

 رحمانی فضلی وزیر کشور نیز در این دیدار گفت: معاونت استانداری و فرمانداری های ویژه با هدف ارتقاء خدمات در شهرستان های بزرگ طراحی شدند اما متاسفانه سازکارهای قانونی مناسبی برای اقدام عملی تدوین نشده که نیاز به همکاری و همراهی مجلس شورای اسلامی است.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3103

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge