امروز: جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 19 آوریل 2024

اقدامات خوبی در راستای تامین و توزیع مناسب میوه شب عید نوروز در هرمزگان صورت گرفته

میناب نیوز : معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری هرمزگان گفت: اقدامات خوبی در راستای تامین و توزیع مناسب میوه شب عید نوروز در هرمزگان، صورت گرفته و در حال پیگیری است.

به گزارش میناب نیوز ، علی فیروزی در جلسه ستاد تنظیم بازار شب عید نوروز در استان هرمزگان که با محوریت تامین و توزیع میوه برای این ایام برگزار شد، اظهار کرد: در بحث تامین میوه شب عید در استان، اقدامات خوبی در حال انجام است که طی آن استان در تامین میوه، مشکلی نخواهد داشت.

وی افزود: در سطح استان هرمزگان و به ویژه در شهر بندرعباس نیز جایگاه‌های مختلفی برای عرضه مستقیم میوه با نرخ مصوب در نظر گرفته می‌شود و در همین راستا از حدود 30 جایگاه شهرداری برای عرضه مستقیم استفاده خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری هرمزگان گفت: میوه شب عید برای استان از تامین کنندگان خریداری شده که بخشی از آن از داخل استان و بخش دیگر نیز از خارج استان تامین شده است.

فیروزی تصریح کرد: دیگر مسئله مهم که مورد تاکید است، نظارت کامل بر عرضه میوه در ایام پایانی سال است تا مردم بتوانند با قیمت مصوب میوه مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وی ادامه داد‌: گشت‌های نظارتی سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی باید نظارت جامعی داشته باشند و در صورت گرانفروشی و احجاف به مردم، به سرعت با گران‌فروشان برخورد کنند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3304

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge