امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 20 آوریل 2024

موظف به پاسخگویی به مطالبات اصلی مردم هستیم

میناب نیوز : استاندار هرمزگان گفت : موظف به پاسخگویی به مطالبات اصلی مردم هستیم

به گزارش میناب نیوز، مهدی دوستی، استاندار هرمزگان در گردهمایی مدیران روابط عمومی استان هرمزگان گفت: جهاد تبیین مد نظر مقام معظم رهبری باید توسط روابط عمومی پیاده شود و این یکی از مهمترین موضوعات روابط عمومی‌ است. 

مهدی دوستی با تاکید بر اینکه روابط عمومی نباید متکی به شخص و اشخاص باشد گفت: روابط عمومی‌ها تبیین کنندگان مواضع جمهوری اسلامی هستند و باید کارهای ارزشمند نظام را به مردم و جامعه بگویند.

وی در ادامه گفت: دستاورد همه‌ی دولتها باید گفته شود هر کسی در جمهوری اسلامی آجری را روی آجری بگذارد و هرکسی در جهت پیشرفت و بزرگی این نظام کار کرده باشد را باید با افتخار گفت، زیرا این تلاش‌ها، زحمت‌های جمهوری اسلامی است.

استاندار هرمزگان با تاکید بر مطالبه‌گری مردم از مسئولین گفت: دولت موظف به پاسخگویی در قبال مطالبگران است و ما خود را پاسخگو در مقابل مردم و مطالبه‌‌گری‌های آنها می‌دانیم.

دوستی با تاکید بر اینکه همه باید در جهت پیشرفت و توسعه ایران حرکت کنیم، گفت: هدف دولت پیشرفت و توسعه ایران اسلامی است و همه‌ی ما در دستگاه‌های اجرایی باید این‌ موضوعات مهم را مد نظر داشته باشیم، هدف رسیدن به قله است قله‌ی مد نظر مقام معظم رهبری  توسعه علمی و اقتصادی کشور است و همه این تلاش‌ها برای مردم است.

وی در ادامه با تاکید بر مجهز بودن دشمن در رسانه‌ افزود: دشمنان ما در رسانه‌ها مجهز به هر نوع قدرتی هستند، این وظیفه ماست در مقابل این قدرت نمایی دروغین ایستادگی کنیم، این ایستادگی نیازمند این است ما روشنگری کنیم نگذاریم رسانه ضد ایرانی، صدا و سیمای ما را تضعیف کند ما باید حافظ آرامش روحی و روانی جامعه که حافظ منافع نظام مردمی است باشیم.

وی در ادامه افزود: اقدامات خوب تمام دستگاه‌ها از جمله دستاوردهای دولت، نیروهای مسلح از جمله اقدامات محرومیت‌زدایی سپاه و قوه قضائیه باید گفته بشود و این یکی از وظایف مهم روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های مختلف است.

و در پایان گفت: هرجا تصمیمی برای منافع مردم باشد برای آن تلاش خواهم کرد، روابط‌ عمومی‌ها از اقدامات و تلاش‌های دولت در جهت رفع مشکلات مردم به آنان گزارش دهند، باید به مردم گفته شود در مسئله سیل و زلزله دولت چه اقداماتی را انجام داده است، باید تبیین شود اقدامات دولت در حوزه مسکن چه بوده است، تمام دستگاه‌ها هم باید پای کار سیاست‌های دولت و رفع مشکلات مردم باشند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3344

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge