چاپ این صفحه

میناب نیوز از جواب رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان قانع نشد / تاسیس دانشگاه علوم پزشکی شرق هرمزگان خواسته به حق مردم

 میناب نیوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نبود مکان دلیل تغییر در تاسیس دانشگاه علوم پزشکی شرق هرمزگان عنوان کرد.

به گزارش میناب نیوز ، حسین فرشیدی در گفتگو با میناب نیوز با اشاره به داروخانه بیمارستان میناب اظهار کرد: قرارداد بخش خصوصی داروخانه بیمارستان میناب تمام شده است و ظرف مدت چند ماه آینده توسط دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان ایجاد خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که عملیات احداث بیمارستان دوم شهرستان میناب در حال انجام است افزود : این بیمارستان در خرداد سال آینده به اتمام می رسد .

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص کمبود دارو وسرم در شهرستان میناب نیزگفت : ضمن بررسی ، اقدامات لازم در این خصوص انجام خواهد شد .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با اشاره به استراحتگاه زایشگاه بیمارستان شهرستان میناب اظهار کرد : نقشه آن آماده شده است که به دنبال جذب اعتبار دولتی یا خیرین هستیم .

شایان ذکر است : رئیس دانشگاه علوم پزشکی نبود مکان را دلیل تغییر در تاسیس دانشگاه علوم پزشکی شرق هرمزگان در میناب دانست که میناب نیوز با این جواب قانع نشد چون ساختمان بیمارستان قدیم ( مجتمع آموزش عالی سلامت میناب ) وجود دارد و حتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی می تواند از ظرفیت دیگر دانشگاه های شهرستان میناب و ساختمان های خصوصی به صورت اجاره و ... استفاده نماید و همچنین می تواند عملیات ساخت ساختمان دانشگاه علوم پزشکی شرق هرمزگان نیز در دستور کار قرار دهد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3403