امروز: پنج شنبه 09 فروردين 1403 برابر با 28 مارس 2024

اداره کل گمرک در شرق هرمزگان ایجاد شود

میناب نیوز : نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت : اداره کل گمرک سریع‌تر در شرق هرمزگان ایجاد شود.

به گزارش میناب نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در دیدار مدیرکل گمرک شهید باهنر استان هرمزگان اظهار کرد : با توجه به مشکل فقر و بیکاری استان هرمزگان، جذب نیروی انسانی توسط گمرک باهنر یک ظرفیت برای بهبود اشتغال هرمزگان محسوب می‌شود.

وی، ضمن تاکید بر این نکته که گمرک شهید باهنر باید روی جذب نیروهای ساکن هرمزگان تمرکز کند، عنوان کرد: استفاده از نیروهای ماندگار چالش‌های خود اداره کل گمرک را نیز کاهش می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به لزوم توسعه گمرک به سمت شرق استان هرمزگان، ابراز کرد: استقرار گمرک در شرق استان هرمزگان باعث دسترسی به آب‌های آزاد خواهد شد که این مهم علاوه بر بهبود شاخص‌های اقتصادی منطقه، در راستای سیاست‌های کلی نظام نیز تعریف می‌شود.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده، افزود: مطالعات کارشناسی استقرار اداره کل گمرک در شرق استان هرمزگان به سرعت آغاز شود تا عملیات اجرایی آن طی سال‌های آینده کلید بخورد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به چالش‌های اقتصادی موجود در سطح استان هرمزگان، گمرک باهنر باید در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در بخش‌های مختلف فعال‌تر عمل کند.

 

میناب نیوز : شایان ذکر است : شهرستان بندری میناب در تنگه استراتژیک هرمز و سواحل مکران به عنوان مرکز شرق هرمزگان است که هم اکنون جمعیت آن از 7 مرکز استان کشور بیشتر می باشد و یکی از خواسته های به حق مردم شهرستان میناب و شرق هرمزگان استقرار اداره کل ها شرق هرمزگان در شهرستان میناب می باشد .

و همچنین معاونت استانداری و فرمانداری ویژه در شهرستان میناب استقرار یافته است .

و اقدامات ارتقاع مجتمع آموزش عالی میناب به دانشگاه شرق هرمزگان ( مکران ) و ارتقا مجمتع آموزش عالی سلامت میناب به دانشگاه علوم پزشکی شرق هرمزگان در حال انجام و پیگیری می باشد .

و همچنین بیمارستان درمانی و آموزشی شرق هرمزگان در شهرستان میناب جهت پشتیبانی از دانشگاه علوم پزشکی شرق هرمزگان در حال احداث می باشد که تا خردادماه سال آینده به پایان می رسد .

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3409

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge