چاپ این صفحه

واگذاری 2 هزار قطعه زمین 250 متری به مردم در شهرستان میناب آغاز شد

میناب نیوز : با حضور استاندار هرمزگان عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در میناب با واگذاری 2 هزار قطعه زمین 250 متری به مردم در شهرستان میناب آغاز شد.

به گزارش میناب نیوز ، با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان ، نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب و دیگر مسئولان عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان میناب با کلنگ زنی طرح احداث 2 هزار واحد مسکونی آغاز شد.

مهدی دوستی در حاشیه این مراسم اظهار کرد : راهبردی که در طرح نهضت ملی مسکن در استان دنبال شده واگذاری قطعات ویلایی به مردم بوده به جز در مناطقی که محدودیت زمین داشته باشیم.

وی افزود: در همین راستا امروز طرح نهضت ملی مسکن در میناب آغاز و 2 هزار قطعه 250 متری تقدیم مردم شد، زمین‌هایی که در شهر میناب جانمایی شده و تا 1045 قطعه 250 متری به متقاضیان این طرح در میناب واگذار خواهد شد.

استاندار هرمزگان با اشاره به وضعیت استان در حوزه طرح نهضت ملی مسکن گفت: هرمزگان پیشتاز واگذاری قطعات ویلایی در کشور است و عمده شهرها به همین صورت واگذار شده است.

وی تصریح کرد: واگذاری زمین به مردم در شهرستان‌های حاجی‌آباد، سیریک و جاسک نیز در هفته پیش رو دنبال می‌شود و طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان‌ها نیز آغاز خواهد شد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3428