چاپ این صفحه

نماینده مردم شرق هرمزگان با مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور دیدار کرد / بیمارستان تامین اجتماعی در شرق هرمزگان احداث شود / احداث بیمارستان تامین اجتماعی در میناب خواسته به حق مردم

میناب نیوز : نماینده مردم شریف شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت : بیمارستان تامین اجتماعی در شرق هرمزگان احداث شود .

به گزارش میناب نیوز ، حسین رئیسی در نشست روز  دوشنبه ۱۶ آبان ماه با موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور خواستار ایجاد بیمارستان تامین اجتماعی در شرق هرمزگان،  تجهیز مراکز درمانی وابسته به تامین اجتماعی، و دوشیفته شدن درمانگاه های شرق استان شدند.

وی با اشاره به طرح توسعه سواحل مکران و افزایش جمعیت کارگری در منطقه و پوشش درمانی چند شهر همجوار استان های سیستان و بلوچستان و کرمان وجود بیمارستان مجهز تامین اجتماعی در شرق هرمزگان را ضروری دانست و خواستار راه اندازی آن شدند.

موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی نیز در این نشست دستور دادند یک تیم کارشناسی بزودی به منطقه اعزام و پس از بررسی دقیق  با نظر مساعد نسبت به موضوع اقدامات لازم را بعمل آورند.

میناب نیوز : شایان ذکر است : احداث بیمارستان تامین اجتماعی در شهرستان بندری میناب یکی از خواسته به حق مردم میناب و شرق هرمزگان است که چندین سال هست که پیگیر احداث آن هستند .

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3432