چاپ این صفحه

۲۶ پایگاه امداد و نجات هلال احمر هرمزگان برای نوروز آماده شد

میناب نیوز : مدیر عامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: علاوه‌بر ۱۷ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای ۹ پایگاه موقت اضافه شده و در مجموع ۲۶ پایگاه امدادی به صورت شبانه‌روزی به مردم خدمت خواهند کرد.

به گزارش میناب نیوز ، مختار سلحشور اظهار کرد : عمده برنامه‌ریزی برای مقابله با مخاطره‌هایی است که در جاده‌ها در نوروز بیشتر رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون دوره باز آموزی امدادگرانی که در طرح عملیات امداد و نجات نوروزی مشارکت می‌کنند درحال برگزاری است و به طور معمول هر سال برای افزایش آمادگی در زمان سفرهای تعطیلی‌های آخر سال و آغاز سال جدید برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: علاوه‌بر این تعدادی پست ایمنی و سلامت هم در این روزها در همه شهرستان‌ها دایر می‌شود که به صورت ۲۴ ساعته خدمات آموزشی، توصیه‌های ایمنی رانندگی را دارند و چادر نماز و فضای دوستدار کودک در آن‌ها برپا می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: نقاط حادثه خیز را هم در جاده‌های هرمزگان به رانندگان در این پست‌ها معرفی می‌شود تا در آن مناطق با احتیاط بیشتری رانندگی کنند، مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات نوروزی به صورت شبانه‌روزی برای پایش و رصد وضعیت ترافیکی جاده‌ها و پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای فعال است.

 

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3479