امروز: جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 18 آوریل 2024

طرح نظارتی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان در هرمزگان در حال انجام است

میناب نیوز : معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان هرمزگان گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان همرمان با سراسر کشور در هرمزگان آغاز شده است .

به گزارش میناب نیوز ؛ عبدالرضا پیروی منش اظهار کرد: طرح نظارتی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در هرمزگان با حضور بازرسان سازمان صمت، تعزیرات حکومتی، ادارات و نهادهای ذیربط در حال اجرا است .

 وی افزود: این طرح جهت کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت دار در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت، با توجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان با هدف ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه از دوشنبه 15 اسفند ماه 1401 تا پایان ماه مبارک رمضان انجام می شود .

  پیروی منش ادامه داد: همکاری دستگاه‌های اجرایی مربوطه می‌تواند اثرگذاری مطلوب‌تری داشته باشد که در این راستا گشت‌های مشترک نظارت و بازرسی با حضور کارشناسان تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی و بازرسان اتاق اصناف به منظور نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی و جلوگیری از تخلفات احتمالی به صورت مستمر برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: در مدت زمان اجرای طرح ویژه نوروز در حوزه خدمات نیز مراکز و دفاتر شرکت‌های مسافرتی زمینی، هوایی و دفاتر فروش آنها، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اماکن تفریحی، واحدهای اقامتی، غذاخوری‌ها، رستوران های بین شهری تعمیرگاههای خودرو، خشکشویی و قالیشویی و... نظارت بر عملکرد انبارها و سردخانه‌ها، میادین میوه و تره بار، آجیل و خشکبار، عرضه کننده های البسه و پوشاک و همچنین فروشگاههای زنجیره ای نیز مورد بازرسی و نظارت قرار خواهند گرفت.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، کم‌فروشی، حراج غیرقانونی، احتکار موارد را با سامانه ارتباطی 124 واحد رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مردمی در هرمزگان و شهرستان‌های تابعه اطلاع دهند تا سریعاً به موضوع رسیدگی شود.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3493

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge