چاپ این صفحه

آغاز سومین مرحله رویداد علمی و آموزشی "برنامه مطالعاتی" ویژه دانش آموزان هرمزگانی

میناب نیوز : قائم مقام کمیته امداد استان هرمزگان از برگزاری سومین مرحله از رویدادی علمی و آموزشی "برنامه مطالعاتی" ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم تحت حمایت این نهاد با همکاری گروه آموزشی نور در شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش میناب نیوز ، حسن زامیران، قائم مقام کمیته امداد استان هرمزگان در مراسم افتتاحیه "برنامه مطالعاتی" در دانشگاه فرهنگیان بندرعباس اظهار داشت: معاونت فرهنگی کمیته امداد هرمزگان در سالی اخیر برنامه های متنوعی در جهت ارتقاء سطح علمی دانش آموزان تحت حمایت این نهاد داشته است که یکی از این برنامه ها بهره گیری از ظرفیت های موسسه های برجسته علمی و آموزشی در سطح کشور می باشد.

زامیران افزود: سومین مرحله از رویدادی علمی و آموزشی "برنامه مطالعاتی" از ۲۳ اسفند ماه  الی ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۱  برای ۲۰۰ نفر از دانش آموزان استعداد درخشان پایه دوازدهم تحت حمایت این نهاد فراهم شده که آنان بتوانند جهت ارتقاء سطح علمی و همچنین آمادگی برای آزمون سراسری کنکور ۱۴۰۲ بهره بگیرند.

قائم مقام کمیته امداد استان هرمزگان تصریح کرد: ۴۶ هزار دانش آموز هرمزگانی از حمایت های کمیته امداد بهره مند می باشند که در حال حاضر حدود دو هزار و ۸۰۰ نفر از دانش آموزان در پایه دوازدهم مشغول به تحصیل هستند.

شایسته ذکر است : این رویدادی علمی و آموزشی با همکاری کمیته امداد، گروه آموزشی نور، اداره کل آموزش و پرورش استان ، استانداری هرمزگان و دانشگاه فرهنگیان بوده است.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3499