چاپ این صفحه

غباروبی گلزار شهدا میناب

میناب نیوز,کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب به مناسبت 12 بهمن ماه با حضور در گلزار شهدای این شهرستان یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند و قبور این عزیزان را عطر افشانی کردند.

به گزارش میناب نیوز ، همزمان با فرا رسیدن 12 بهمن ماه سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی مراسم معنوی عطر افشاني و غبار روبي گلزار شهدای شهرستان میناب با حضور خلیل سزیده رئیس دانشگاه ، کارکنان و اعضای هیئت علمی در گلزار شهداي میناب برگزار شد. 

در این مراسم در ابتدا سزیده با اشاره به مقام شامخ شهيدان بويژه شهداي انقلاب گفت: شهدا کساني بودند که در لحظه خطر از همه لذات دنيوي گذشتند و به دعوت امام خميني(ره) لبيک گفتند و براي هميشه تاريخ جاودانه شدند. 

سزیده با اشاره به جايگاه ايران در منطقه گفت: اقتدار کشور ما به خاطر استقامت و وجود روح شهادت در بین مردم است و خداوند هم پاداش استقامت را حيات طيبه ابدي قرار داده است. 

در پایان مراسم کلیه حضار با آرمان های والای شهدای گرانقدر، امام شهداء و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تجدید میثاق کردندوبا نثار فاتحه و اهدای گل، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای انقلاب را گرامی داشتند

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 471