چاپ این صفحه

نمایشگاه عکس های ناصر رهسپار صنعتگر مینابی در معبدهندوهای بندرعباس برپا می شود

میناب نیوز: مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان گفت: به مناسبت روز جهانی صنایع دستی، نمایشگاه عکس های ناصر رهسپار صنعتگر و فعال صنایع دستی هرمزگان ( میناب ) در معبدهندوهای بندرعباس برپا می شود.

به گزارش میناب نیوز، رضا برومند با بیان این مطلب اظهار کرد: عکس های این نمایشگاه از حضور این هنرمند و فعال صنایع دستی مینابی در نمایشگاه های بین المللی است که از ۲۰ خرداد همزمان با روز صنایع دستی در معبد هندوها برپا خواهد شد.

او هدف از برپایی این نمایشگاه را معرفی صنعتگران دستی و فعالین این صنعت دانست و افزود: با توجه به حضور ناصر رهسپار در نمایشگاه های داخلی و خارجی و همچنین تجارت و ظرفیت او در صدد هستیم آموزش بازاریابی بین المللی برای صنعتگران و فعالین صنایع دستی استان با حضور این فعال هرمزگانی برگزار نماییم.

برومند همچنین از نشست ۵ ساعته خود با ناصر رهسپار در شهر شیراز و در خصوص رونق صنایع دستی استان و بخصوص صادرات صنایع دستی خبر داد و افزود: سعی نمودم تجارت و دیدگاه های رهسپار در زمینه صنایع دستی را جمع بندی و به مرور زمان اجرا نمایم.

گفتنی است ناصر رهسپار هنرمند و فعال حوزه صنایع دستی متولد میناب می باشد که چند سالی است در شیراز ساکن شده و از آنجا صنایع دستی استان را به سراسر کشور و کشورهای دیگر معرفی می نماید.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 2804