چاپ این صفحه

دیدار استاندار هرمزگان با رئیس فدراسیون تکواندو ایران

میناب نیوز : استاندار هرمزگان در دیدار با رئیس فدراسیون تکواندو گفت: احداث مراکز تخصصی ورزشی و تقویت ورزش‌های آبی و ساحلی دو رویکرد مهم استان برای سال آینده است.

به گزارش میناب  نیوز ، مهدی دوستی ، در دیدار با هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به انتخاب رئیس جدید هیات تکواندوی استان، اظهارداشت: امیداورم در دوره جدید، هیات تکواندوی استان بتواند به اهدافی که برایش تعیین شده برسد و منشا خیر و برکات به ویژه برای جوانان و علاقه‌مندان این ورزش باشد و به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.

وی افزود: فیزیک بچه‌های استان حاکی از این است که باید در یک سری ورزش‌ها همچون دو و میدانی، شنا و قایقرانی توجه بیشتری را معطوف کنیم که با توجه به فرم دست و پاهای هرمزگانی‌ها تکواندو نیز یک ورزش آتیه‌دار در هرمزگان به شمار می‌آید.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه همه جوره از ورزش تکواندو حمایت خواهیم کرد، گفت: در سالی که در حال به اتمام رساندن آن هستیم تلاش‌های زیادی برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی در استان انجام شد که ماحصل آن کسب رتبه دوم از لحاظ بهره‌برداری پروژه‌های ورزشی در هفته دولت و کسب رتبه اول در هفته تربیت بدنی بود.

وی تاکید‌کرد: این موفقیت‌ها در حالی کسب شده است که جمعیت استان هرمزگان به نسبت استان‌هایی چون تهران، فارس، اصفهان و ‌... کمتر است که نشان می‌دهد اعتبارات زیادی صرف حوزه ورزش  استان شده است‌‌.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، تصریح‌کرد: از ابتدای سال آینده رویکرد ویژه‌ای در حوزه ورزش استان آغاز خواهیم کرد که بر دو پایه استوار خواهد بود اول اینکه به دنبال این هستیم پروژه‌های ورزشی استان را تخصصی کنیم و مراکز ورزشی تخصصی مانند خانه تکواندو، خانه کشتی و ... را احداث کنیم.

 دوستی بیان‌کرد: دومین رویکرد ما برای سال آینده تقویت و تمرکز بر مزیت نسبی استان خواهد بود، همانطور که مستحضرید ساحل و دریا مزیت نسبی هرمزگان است از این رو باید هرمزگان در ورزش‌های آبی و ساحلی تقویت شود و کمپ بزرگ ورزش‌های دریایی و ساحلی را هرمزگان احداث کنیم‌‌.

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران نیز در این نشست از توجهات استاندار هرمزگان به حوزه ورزش تقدیر و تشکر کرد و گفت: در تلاش هستیم تا جایگاه تکواندوی هرمزگان ارتقا و به جایگاه اصلی‌اش برگردانیم‌.

وی عنوان‌کرد: این آمادگی در فدراسیون تکواندو وجود دارد که دوره‌های تکواندو با حضور مربیان برجسته در استان هرمزگان برگزار کنیم تا تکواندوکاران استان خود را به روز کنند.

رئیس فدراسیون تکواندو همچنین برای حضور ملی‌پوشان و تیم‌های ملی در استان هرمزگان و برگزاری تمرینات مشترک با تکواندوکاران هرمزگانی اعلام آمادگی کرد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در ورزشی
کد خبر: 3494