امروز: چهارشنبه 05 ارديبهشت 1403 برابر با 23 آوریل 2024

بازدید معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از شهرک صنعتی میناب / شرق هرمزگان شاهد پویایی بیشتر در حوزه صنعت خواهد بود

میناب نیوز : معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت  گفت : در سال جاری شرق هرمزگان شاهد پویایی بیشتر در حوزه صنعت و تکمیل زیر ساخت ها در شهرک های صنعتی خواهد بود.

 

به گزارش میناب نیوز ،علی یزدانی در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی میناب با بیان این که سفر به هرمزگان و شهرستان میناب، نخستین سفر وی در سال جاری به استان ها است، هدف از حضور در هرمزگان را شناخت بیشتر مسایل و مشکلات شهرک ها، نواحی صنعتی و صنایع کوچک و بررسی مشکلات واحدهای صنعتی در هرمزگان عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل توسط رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال جاری شرق هرمزگان شاهد پویایی بیشتر در حوزه صنعت و تکمیل زیر ساخت ها در شهرک های صنعتی خواهد بود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: بهترین مکان برای استقرار صنعت نیز شهرک های صنعتی و نواحی صنعتی است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در ادامه با بیان این که حمایت از سرمایه گذاران به واسطه ضمانت ها، مراجعه به سیستم بانکی را کاهش می دهد، افزود: در قالب ال سی داخلی همه شرایط برای سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی در کشور فراهم است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در  این بازدید با ذکر این مطلب که همه شرایط برای سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی کشور فراهم است، اظهار داشت: امید است در سال جاری با تکمیل زیرساخت ها در میناب شاهد جذب سرمایه گذاری در حوزه صنعت باشیم.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 1780

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge