امروز: پنج شنبه 09 فروردين 1403 برابر با 28 مارس 2024

مصوبات سفر رئیس جمهور حتما اجرایی خواهد شد / مصوبات سفر رئیس جمهور برای شهرستان میناب عملیاتی شود

میناب نیوز : معاون اول رئیس‌ جمهور گفت : مصوبات سفر رئیس جمهور حتما اجرایی خواهد شد .

به گزارش میناب نیوز ، با حضور معاون اول رئیس‌جمهور برگزار و در حاشیه آن برخی پروژه های مهم استان از جمله اسکله های ۷و۸ بندر پارسیان با ظرفیت سالانه ۳ میلیون تن کالا بصورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

محمد مخبر در پایان سفر یک روزه خود به استان هرمزگان، در این جلسه اظهار داشت: امروزه کشور به رغم برخی مشکلاتی که دیده می شود، در یک نقطه خوبی قرار گرفته است و در این مدت توانستیم گره‌های بزرگی را در فروش نفت، جابه جایی پول، تامین کالاهای اساسی، کرونا، استقراض و تورم باز کنیم.

وی با تأکید بر اینکه دشمن به بعضی مشکلات کشور دل‌بسته است، گفت: در بحث ثبات اقتصادی، تورم و سرمایه‌گذاری، گام های بلندی برداشته ایم و تا امروز نزدیک به ۱۰۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری، توافق و یا تفاهم صورت گرفته است.

معاون اول رئیس‌جمهور ادامه‌داد: برای حل مشکلات کشور همواره نگاه ما به ظرفیت‌های داخلی کشور بوده و در بحث آب که امروز یکی از معضلات اصلی کشور و همین استان است ۴ خط اصلی انتقال آب تعریف شده و در دست اقدام است.

مخبر تصریح‌کرد: با توجه به اینکه پیشرفته‌‌ترین شهرهای دنیا در سواحل قرار گرفته‌اند، در نوار جنوبی کشور از ماهشهر تا چابهار ۲۰ شهر جدید در حال ساماندهی و برنامه ریزی احداث است.

وی با اشاره به ظرفیت های ترانزیتی کشور نیز تاکید‌ کرد: ما باید چند هزار کیلومتر راه‌آهن پر سرعت در کشور احداث کنیم و زمینه‌های رسیدن به این مهم در کشور فراهم است. برای ما قابل قبول نیست که برای سفر از شهرهای جنوبی به مرکز کشور بیش از ۱۰ ساعت از وقت مردم در قطارها صرف شود.

معاون اول رئیس‌جمهور تصریح‌ کرد: ما کشور را تا الان بر اساس درآمدها اداره کرد‌ه‌ایم در حالی که باید بر اساس دارایی‌ها اداره می‌کردیم؛ کشور هزاران میلیارد دلار دارایی دارد و در حال کار کردن بر روی این مسئله هستیم تا بتوانیم این دارایی‌ها را وارد مدار بهره‌برداری کنیم.

مخبر در پایان اطمینان خاطر داد: هر چه رئیس‌جمهور در سفرهای استانی خود قول داده اند، حتما عملیاتی می شود، هر چند ممکن است که برخی پروژه ها با کمی تاخیر مواجه باشد.

دوستی استاندار هرمزگان نیز در این جلسه با اشاره به پروژه‌های نفتی تعریف شده در دولت سیزدهم برای استان هرمزگان خاطرنشان‌کرد: اجرای این پروژه‌ها که حجم آن از کل پروژه‌های اجرایی شده از سال ۱۳۵۳ تاکنون بیشتر است می‌تواند بسیاری از مشکلات استان را حل و فصل کند.

وی با اشاره به کندی تخصیص اعتبار به بازسازی منازل سیل‌زدگان و زلزله‌زدگان استان خواستار تسریع در تخصیص اعتبارات مصوبات سفر رئیس جمهور شد.

در این جلسه که حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز حضور داشتند، برخی از مسئولان استانی به ارائه برخی مشکلات موجود و مطالبات مردم در این استان پرداختند.

در ابتدای این جلسه نیز به صورت ویدئو کنفرانس، اسکله های شماره 7و8 بندر پارسیان با ظرفیت سالانه بالغ بر ۳ میلیون تن به بهره‌برداری رسید و همچنین عملیات اجرایی مجتمع تولید متانول از گاز طبیعی( پتروشیمی لورج) آغاز شد.

میناب نیوز : مصوبات سفر رئیس جمهور برای شهرستان میناب عملیاتی شود.

به گزارش میناب نیوز ، یکی از خواسته به حق مردم شهرستان میناب از رئیس جمهور ایران اسلامی اجرای مصوبات سفر ایشان به هرمزگان است و اعلام تعداد مصوبات و زمان اجرای آن برای این شهرستان است .

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 3429

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge