امروز: جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

رئیس سازمان بنادر و دریانوردی کشور با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان دیدار کرد / جهت توسعه بنادر باید به سمت شرق و غرب هرمزگان باشد / عملیات ساخت بندرگاه میناب( اسکله ) آغاز شود

میناب نیوز : نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت : جهت توسعه بنادر باید به سمت شرق و غرب هرمزگان باشد .

به گزارش میناب نیوز ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده ظهر امروز در دیدار رئیس سازمان بنادر و دریانوردی کشور که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، اظهارداشت: بر اساس نوع نگاه پدافندی و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) باید توسعه بنادر استان هرمزگان به سمت شرق و غرب حرکت کند و راه‌های ارتباطی کشور را گسترش دهد.

وی، با اشاره با شاخص‌های منفی فقر و فلاکت در هرمزگان به خصوص شرق استان، عنوان کرد: اقدامات در حال انجام سازمان بنادر و دریانوردی در استان هرمزگان نوید خوبی برای بهبود شاخص‌های اقتصادی در آینده می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به برنامه‌توسعه‌ای سواحل مکران، ابراز کرد: دستگاه‌های اجرایی باید از امروز برنامه‌ریزی‌ها و تدابیر لازم را برای آینده در نظر داشته باشند تا در حوزه‌های مختلف دچار چالش نشویم.

 

میناب نیوز : عملیات ساخت بندرگاه میناب( اسکله ) آغاز شود .

به گزارش میناب نیوز ، با توجه به مصوبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ در خصوص احداث بندرگاه میناب ( اسکله ) در دریا توسط اداره بنادر کل کشور در تهران ، مردم در انتظار آغاز عملیات احداث این اسکله در شهرستان بندری میناب هستند .

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 3438

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge