چاپ این صفحه

معاون وزير و رئيس سازمان شيلات ايران از بندر صیادی میناب بازدید کرد / حل مشكلات بندر صيادي كلاهي میناب در دستور كار قرار گيرد / آغاز عملیات اسکله صیادی میناب خواسته به حق مردم است

میناب نیوز : معاون وزير و رئيس سازمان شيلات ايران به همراه معاون آبزي پروري سازمان شيلات ايران، معاون برنامه ريزي و مديريت منابع سازمان شيلات ايران، مشاور و مديركل امور استان هاي سازمان شيلات ايران، مدير كل شيلات هرمزگان و جمعي از مسئولين شيلات استان از بندر صيادي كلاهي میناب بازديد كردند.

به گزارش میناب نیوز ، سيد حسين حسيني در اين بازديد گفت: برخورداري استان هرمزگان از حدود ۳۰ درصد بنادر صيادي كشور، بيش از چهار هزار و ۵۰۰ فروند شناور صيادي، حدود۳۵ هزار نفر صياد موهبتي است از سوي خداوند براي استان هرمزگان  و تصريح كرد: در اين بين شهرستان بندری ميناب با داشتن حدود ۲۶۰ فروند شناور صيادي، حدود ۱۷۰۰ نفر صياد (اشتغال مستقيم) و حدود ۱۰ هزار تن صيد سالانه سهم خوبي را از ميزان صيد استان و كشور به خود اختصاص داده است.

معاون وزير و رئيس سازمان شيلات ايران با اشاره به اينكه تكريم و ارتقاي جايگاه صيادان و همچنين حل مشكلات اين قشر زحمت كش از اهم اهداف و وظايف سازمان شيلات ايران است تاكيد كرد: با توجه به موقعيت اين بندر صيادي و  نياز پيوسته آن به لايروبي لازم است  با راهكار مناسب تا جانمايي و احداث بندر صيادي جديد كلاهي میناب لايروبي آن به صورت مستمر صورت پذيرد تا رفاه و خدمات دهي بيشتر صيادان تامين گردد.

میناب نیوز : شایان ذکر است : کلنگ زنی و آغاز عملیات اسکله صیادی شهرستان بندری میناب در دریا ( ساحل غرابی ) خواسته به حق مردم است . زیرا لایروبی خور جز هزینه به کشور هیچ نتیجه ندارد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 3441