امروز: پنج شنبه 30 فروردين 1403 برابر با 18 آوریل 2024

واگذاری ۳۸۰ واحد مسکن مددجویان هرمزگانی

میناب نیوز : ۲۳ هزار واحد مسکونی برای مددجویان سراسر کشور در آیینی با حضور رییس جمهور به صورت ویدئو کنفرانسی به بهره برداری رسید که از این تعداد ۳۸۰ واحد مسکن به مددجویان استان هرمزگان واگذار شد.

به گزارش میناب نیوز ، رضا مدرس، معاون عمرانی استانداری هرمزگان در این مراسم اظهار کرد :  واحدهای مسکونی مددجویان به همت کمیته امداد و با مشارکت سایر نهادهای انقلابی همچون بسیج سازندگی، بنیاد مسکن، بنیاد علوی احداث و به بهره برداری رسید.

مدرس افزود: این واحد‌های مسکونی در راستای حمایت از محرومان و بخش‎های آسیب پذیر هرمزگان در ۱۸ روستای این استان احداث شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به دستور رییس جمهور در خصوص احداث مسکن مددجویان روستایی تا پایان سال ۱۴۰۲ بتوانیم این هدف را محقق کنیم و شاهد این باشیم که همه روستاییان از جمله مددجویان کمیته امداد دارای یک مسکن مستقل و مناسب باشند.

هدایت الله امیری، جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان نیز در این مراسم گفت: براساس تفاهم نامه منعقد شده با کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، سهم سپاه امام سجاد(ع) در احداث این واحدهای مسکونی مددجویی، ۱۵۰ واحد بود که در مجموع ۱۵۸ واحد احداث و به نیازمندان استان هرمزگان واگذار شد.

امیری با اشاره به اینکه برای احداث هر واحد مسکن، ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است، افزود: از این میزان، ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی  و ۱۰۰ میلیون تومان نیز کمک بلاعوض بوده است.

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان یادآورشد: ۵۰ گروه جهادی استان هرمزگان در احداث این واحد‌های مسکونی مشارکت داشتند.

حمید باسره ، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان نیز با اشاره به ۱۴ اسفندماه سالروز تاسیس کمیته امداد و  هفته احسان و نیکوکاری گفت: در این روز ۲۳ هزار واحد مسکن مددجویی در سراسر کشور مورد بهره برداری قرار گرفت که سهم استان هرمزگان ۳۸۰ واحد بوده است.

باسره افزود: برای هر واحد مسکونی ۳۰۰ میلیون تومان و در مجموع ۱۱۴ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی بیان کرد: بنا داریم تا پایان سال ۱۴۰۲ بیش از ۲ هزار واحد مسکونی را احداث و تحویل مددجویان این نهاد داشته باشیم.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان اظهار داشت: در این راستا مددجویان بدون مسکن شناسایی شده و تفاهم نامه های مشترک با دستگاه های مربوطه منعقد شده است و همان طور که رییس جمهور قول دادند، اعتبار بسیار خوبی نیز در این زمینه دیده شود.

شایسته ذکر است : بیش از ۹۰ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان می باشند که از خدمات حمایتی این نهاد بهره مند هستند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 3478

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge