امروز: پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403 برابر با 02 می 2024

ایجاد مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه ازاد اسلامی واحد میناب در آینده نزدیک

میناب نیوز:رئیس دانشگاه ازاد اسلامی میناب،از تدریس 27 رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی در دانشگاه میناب خبرداد و افزود: درصدد هستیم تا رشته های کارشناسی ارشد نیز که از دغدغه های دانشجویان و همشهریان است را در آینده ای نزدیک برقرار سازیم.

به گزارش میناب نیوز خلیل سزیده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این مرکز به عنوان بزرگترین مجتمع آموزش عالی شرق هرمزگان در سال جاری با چهار هزار و 508 دانشجو از لحاظ جذب دانشجو رتبه نخست استان هرمزگان را به خود اختصاص داده، افزود: ارتباط دانشگاه با صنایع موجب رشد و پویایی منطقه خواهد شد.

سزیده با اشاره به احداث 16هزارمترمربع فضای آموزشی در دانشگاه آزاد اسلامی میناب اظهار داشت: سرانه استاندارد فضای آموزشی برای هر دانشجو در کشور بین هشت تا 10 متر مربع است که با احتساب جمعیت حدود پنج هزار نفری دانشجویان مرکز میناب تا رسیدن به استاندارد فاصله زیادی است که امیدواریم با ادامه همکاری ها و حمایتهای مسوولان وزارت علوم و استاندار و فرماندار شاهد رشد و ارتقای هرچه بیشتر این دانشگاه باشیم.

سزیده منابع مالی دانشگاه آزاد اسلامی میناب را متکی به شهریه دانشجویان عنوان کرد و بیان داشت: احداث و تکمیل سالن ورزشی ،دانشکده فنی و نمازخانه 300متری مرکز میناب در آینده نزدیک از دیگر پروژه های در حال اجرا در سال جاری است. وی در ادامه از تدریس 27 رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی در دانشگاه میناب خبرداد و افزود: درصدد هستیم تا رشته های کارشناسی ارشد نیز که از دغدغه های دانشجویان و همشهریان است را در آینده ای نزدیک برقرار سازیم.

وی جذب 100درصدی اعتبارات پژوهشی واختصاص رتبه 16کشوری ازبین 400 واحد و مرکز به لحاظ مالی را از دیگر موفقیت های دانشگاه آزاد اسلامی میناب نام برد و ادامه داد: متناسب با اضافه شدن رشته هه تلاش داریم تا تجهیزات آزمایشگاهی و پژوهشی را نیز اضافه کنیم و با پرورش نیروهای متخصص، کاردان و متعهد این مرکز را درسطح کشور مطرح کنیم.

رئیس دانشگاه آزاداسلامی میناب ابراز داشت: جذب هیئت علمی دانشگاه با درجه دکتری از دیگر برنامه های مهم این مرکز است که تاکنون با جذب دو نفر در رشته دکتری ریاضی، گام نخست برای رساندن تعداد اعضای هیت علمی به 40 نفر را محکم برداشته ایم.

سزیده از پرخطر بودن جاده ارتباطی دانشگاه، عدم تامین فیبر نوری و بهبود وضعیت تلفن و ضعف مالی به عنوان بزرگترین مشکلات پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی میناب نام برد. وی اظهار امیدواری کرد با حمایت ویژه مسئولان مربوطه این مرکز با مرتفع شدن مشکلات به جایگاه اصلی خود برسد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 1062

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge