امروز: پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403 برابر با 02 می 2024

منظر شهری میناب تغییر می کند

ميناب نيوز:شهردار میناب با اشاره به احداث و تکمیل مبلمان شهری میناب، عنوان کرد: منظر شهری میناب تغییر خواهد کرد.

 به گزارش میناب نیوز محسن حسین پور در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: یکی از مهمترین برنامه های شهرداری، توسعه زیرساختهاست که در این راستا توجه ویژه به بخشهای مختلف زیباسازی شهر و المانهای شهری را در دستور کار قرار داده است.

حسین پور بیان داشت: طی چند ماه اخیر شاهد فعالیت و اجرای پروژه های خوبی در خصوص تغیر چهره شهر و زیبا سازی میادین و معابر هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه توسعه سرانه فضای سبز به عنوان شاخص ترین مقوله در امر زیبا سازی شهری، ترمیم و بهسازی معابر و میادین، نورپردازی و بهسازی و تجهیز پارک های سطح شهر از مهمترین فعالیت های شهرداری در حوزه زیبا سازی مبلمان شهری است اظهار داشت: بهسازی خیابانها و معابر به خصوص پیاده روهای سطح شهر نیز یکی دیگر از برنامه های شهرداری است که در حال انجام است.

وی یاد آورشد: رنگ آمیزی مجدد محل عابرین پیاده و حذف تقاطع های حادثه ساز و اجرای موفقیت آمیز طرح مهر ویژه بازگشایی مدارس توسط شهرداری میناب را شایسته تقدیر دانست و تاکید داشت: کارکنان زحمت کش مجموعه شهرداری طی یک ماه گذشته توانستند فضای شهری را در آغاز بازگشایی مدارس به حد مطلوب برسانند و این با توجه به مکشکلات مالی شهرداری کاری بس ستودنی است.

وی عنوان کرد: پاکسازی محیط مدارس، نصب تابلو های ترافیکی در محدوده مدارس، احداث پارکینگ در اطراف مدارس، نصب سرعت گیر ها و همچنین نصب باکس های زباله ویژه مدارس، بهسازی پیاده رو های منتهی به مدارس، توسعه فضای سبز مدارس و تجهیز و آماده سازی ناوگان حمل و نقل همگانی و ارائه سرویس ویژه مدارس از دیگر اقدامات انجام شده در قالب طرح مهر است.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 1066

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge