امروز: یکشنبه 16 ارديبهشت 1403 برابر با 05 می 2024

دو هزار 833 شعبه اخذ رای دراستان هرمزگان برای انتخابات سال 92

میناب نیوز:استاندار هرمزگان در بازدید از ستاد انتخابات شهرستان بندرعباس گفت: دو هزار 833 شعبه اخذ رای در استان هرمزگان برای انتخابات سال 92 در نظر گرفته شده است.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، ابراهیم عزیزی در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهرستان بندرعباس اظهار داشت: تعداد دو هزار و 833 شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در نظر گرفته شده است.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان ابراز داشت: در این شعبه‌ها تعداد سه هزار و 307 صندوق اخذ رای نیز دایر خواهد شد و نسبت به جمع‌آوری آرا مردم فعالیت خواهند داشت.

عزیزی بیان کرد: از تعداد دوهزار و 833 شعبه اخذ رای 1505 شعبه مربوط به انتخابات ریاست جمهوری و بقیه شعبه مربوط به انتخابات شوراهای شهر و روستا می باشد.

وی تاکید کرد: تامین یک بستر موثر، کارآمد و ارتباطی برای تمامی مراحل انتخابات از ثبت نام گرفته تا روز رای گیری در استان مورد تاکید بوده است و در این راستا امکانات خوبی فراهم شده است.

عزیزی با اشاره به تعداد افراد ثبت نامی تا ساعت 9:30 صبح امروز ابراز داشت: طبق آخرین آمار که مربوط به ساعت 9:30 دقیقه امروز است تاکنون 718 نفر برای کاندیداتوری در انتخابات شوراها ثبت نام کرده‌اند.

استاندار هرمزگان ادامه داد: تمام امکانات در راه برگزاری انتخابات بسیج شده و دستگاه‌ها ماموریت پیدا کرده‌اند تا از شعبه‌های انتخابی نهایت حمایت را داشته باشند.

وی گفت: در استان هرمزگان تعداد 53 هزار و 70 نفر به عنوان عوامل اجرایی و دست اندرکار در برگزاری انتخابات مشارکت خواهند داشت.

عزیزی بیان داشت: در واقع وجه تمایز برگزاری انتخابات در ایران نسبت به سایر کشورها، برگزاری انتخابات و تعیین کمیته‌ها از دل جامعه و ملت است.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در 31 شهر استان هرمزگان که جمعیت آنها حدود 20 هزار نفر است تعداد اعضای شوراها پنج نفره، در پنج شهر بین 20 تا 50 هزار نفر شوراها هفت نفره و در شهر میناب که جمعیت آن بین 50 تا 100 هزار نفر است تعداد اعضای شورا 9 نفره می باشد.

وی ادامه داد: تعداد اعضای شورای شهر بندرعباس نیز 13 نفر می باشد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 1620

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge