امروز: چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 برابر با 30 آوریل 2024

تشریح برنامه های هفته پژوهش و فناوری آموزش و پرورش شهرستان میناب

میناب نیوز : معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پروش شهرستان میناب برنامه های هفته پژوهش و فناوری آموزش و پرورش شهرستان میناب را تشریح کرد .

به گزارش میناب نیوز ، ید الله شهرجو امروز شنبه چهاردهم  آذر ماه  در گفتگو با خبرنگار ما گفت : هفته پژوهش با آیین افتتاح نمایشگاه های ویژه هفته پژوهش در تعدادی از مدارس میناب آغاز می شود .

وی ادامه داد : در این نمایشگاه ها دست ساخنه های دانش آموزان و فعالیت های مختلف معلمان در حوزه پژوهش به معرض نمایش گذاشته خواهد شد.

 معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پروش شهرستان میناب در ادامه افزود : در این هفته مراسم رونمایی دو جلد کتاب چاپ شده ، از آثار دانش آموزان مدرسه استعدادهای درخشنان بحرالعلوم نیز برگزار می شود.

وی تصریح کرد : مراسم ویژه ی هفته پژوهش با حضور مسئولین در مراسم صبحگاه دبیرستان نمونه حضرت فاطمه (س) میناب برگزار و همچنین در این مراسم از پژوهشگران برتر حوزه دانش آموزی تقدیر می گردد.

شهرجو در پایان افزود : افتتاح دومین بانک پژوهش دانش آموزی و دو گارکاه آموزشی مقاله نویسی و تحلیل محتوای کتب درسی از دیگر برنامه های است که در هفته پژوهش در میناب  اجرا می شود .

شایان ذکر است : هفتۀ پژوهش از شنبه چهاردهم آذر ماه  آغاز می شود .

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 1626

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge