امروز: سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 برابر با 30 آوریل 2024

تمام مکاتبات اداری از آبان ماه در شهرستان میناب از طریق اتوماسیون اداری انجام خواهد شد

فرماندار شهرستان میناب فرماندار شهرستان میناب

میناب نیوز:معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت:تمام مکاتبات اداری از آبان ماه در شهرستان میناب از طریق اتوماسیون اداری انجام خواهد شد.

 به گزارش میناب نیوز :معاون استاندار وفرماندارویژه شهرستان میناب در جلسه شورای اداری این شهرستان که در شهر هشتبندی بخش توکور این شهرستان برگزار شد با اشاره به  انجام به موقع مکاتبات  اداری  تصریح کرد تمام مکاتبات اداری از اول آبان ماه در این شهرستان از طریق اتوماسین اداری انجام خواهد شد. 

معاون استاندار هرمزگان خطاب به روسای ادارات شهرستان میناب  گفت: آماده سازی زیرساخت های  لازم در جهت راه اندازی اتوماسین اداری با قید فوریت در دستور کارقرار گیرد. 

وی در ادامه سخنان خود  خواستار رفع ایرادات و نواقص خطوط ارتباطی در حوزه اتوماسیون اداری توسط اداره مخابرات شهرستان  شدند. 

نماینده عالی دولت در شهرستان  میناب  با  اشاره به شکستگی های  ها و ترمیم خطوط آب شرب ابراز امیدواری کرد ان شا الله اکیپ اتفاقات آب با افزایش نیرو دربخش توکهور برای رفع این مسئله  اقدام خواهد شد. 

پاکدامن در بخش دیگری از سخنان خود خواستار اقدامت عملی بنیاد مسکن شهرستان میناب در خصوص آماده سازی و زیرسای فضای سبز در شهرک های چاه غربال ،هشتبندی 1، حجت آباد و چراغ آباد  شدند. 

در این جلسه  بخشدار توکهور با اشاره به  مسائل و مشکلات منطقه در حوزه های بهداشت و درمان ،آب و فاضلاب ،منابع طبیعی ،راه وشهرسازی و غیره  خواستار اقدامات عملی ازسوی ادارات مربوطه شدند.

 

 

 

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 221

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge