امروز: جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

ساعت کاری ادارات هرمزگان تغییر کرد

میناب نیوز: استاندار هرمزگان گفت: به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی و با اعلام تفویض اختیار آن به استانداران، ساعات کاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، نهادهای دولتی، عمومی و بانک‌ها به غیر از واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان تا پایان هفته جاری (پنجشنبه ۱۵ اسفند) از ساعت ۸صبح تا ۱۲:۳۰ ظهر  خواهد بود.

به گزارش میناب نیوز،فریدون همتی بیان کرد: تعدادی کارکنان مانند مادران دارای فرزند زیر ۶سال و افراد با سابقه بیماری های قلبی ، تنفسی و موارد خطرآفرین بیماری می توانند به صورت دورکاری نسبت به ارائه خدمات به مردم با تشخیص مدیر اقدام کنند.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: ارایه خدمات به مردم توسط دستگاه‌ها و بر پیش‌بینی تمهیدات لازم در جهت بهداشت محیط اداری با توجه به تراکم حضور ارباب رجوع باید با حساسیت بیشتری در این روزها انجام شود.

وی افزود: تمامی مدیران دستگاههای اجرایی در حالت آماده‌باش خواهند بود و مردم با رعایت بهداشت فردی و همکاری با ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در جهت کاهش و شکست این بیماری برای پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری تلاش کنند.

همتی از مردم استان خواست که ضمن رعایت به بهداشت فردی و توجه به اطلاعیه‌های دانشگاه علوم‌پزشکی از ترددهای غیرضروی در سطح شهر و مکان های پرازدحام خودداری نمایند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 2956

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge