امروز: سه شنبه 28 فروردين 1403 برابر با 16 آوریل 2024

تذکر شفاهی نماینده شرق هرمزگان به وزرا / ضرورت ارتقای مجتمع آموزش عالی میناب به دانشگاه مکران / استقرار مدیریت اداره بنادر و دریانوردی شرق هرمزگان در میناب

میناب نیوز : نماینده مردم میناب در مجلس از وزیر علوم خواست تا ارتقای مجتمع آموزش عالی میناب به دانشگاه مکران را به طور جدی پیگیری کند.

به گزارش میناب نیوز ، حسین رئیسی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 11 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن گرامیداشت 13 آبان گفت: قطعاً جوانان کشورمان که همواره پشتیبان اصلی نظام و امید این کشور هستند، در این روز بزرگ حمایت جدی خود را از نظام اسلامی به نمایش خواهند گذاشت.

نماینده مردم میناب و رودان و جاسک و سیریک و بشاگرد در تذکر به وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: باند دوم کریدور شرق به غرب قطعه میناب به جاسک، به مسیری تبدیل شده است که مردم در آن شاهد تصادفات منجر به فوت فراوانی هستند.

وی در تذکر به اداره بنادر و گمرکات افزود: مدیریت گمرکات و بنادر شرق استان باید از بندرعباس به حوزه شرق هرمزگان منتقل شود تا دسترسی مردم به این منطقه سهل تر شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکر به وزیر نفت تصریح کرد: اموال و زمین های موروثی مردم در غرب شهرستان جاسک در سند شرکت ملی نفت قرار گرفته و این موضوع بارها توسط مردم پیگیری شده، بنده نیز تذکرات مکرری دادم و در مصوبات سفر رئیس جمهور نیز آمده است، انتظار می رود هر چه سریعتر این مشکل حل شود.

وی اظهار کرد: سرعت گازرسانی به شرق استان هرمزگان کند و لاک پشتی است که موجبات گلایه مردم را فراهم کرده است، ضمن اینکه بسیاری از پروژه های مهم اقتصادی منتظر گاز هستند، بنابراین انتظار می رود این مشکل در جهت سرعت رشد و توسعه منطقه برطرف شود.

رئیسی تاکید کرد: ارتقای مجتمع آموزش عالی میناب به دانشگاه مکران از جمله موضوعاتی است که انتظار می رود وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به طور جدی پیگیری کند.

وی در پایان از نمایندگان بابت حل مشکل بازنشستگان قدردانی کرد.

/ به گزارش میناب نیوز ، مدیریت اداره بنادر و دریانوردی شرق هرمزگان در میناب استقرار یابد .

شایان ذکر است : یکی از خواسته های به حق مردم و مسئولان استقرار مدیریت اداره بنادر و دریانوردی شرق هرمزگان در شهرستان بندری میناب است .

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3425

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge