امروز: جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 19 آوریل 2024

نماینده مردم شرق هرمزگان به رئیس جمهور گفت / دانشگاه بین المللی مکران و دانشگاه علوم پزشکی شرق هرمزگان ایجاد شود

میناب نیوز : نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت : دانشگاه بین المللی  مکران و دانشگاه علوم پزشکی شرق هرمزگان ایجاد شود.

به گزارش میناب نیوز ، حسین رئیسی در دیدار یکشنبه ششم آبان ۱۴۰۱ رئیس جمهور با مردم جاسک اظهار کرد : مصوبات سفر چندی قبل حضرتعالی به استان برای میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد همچنان معطل تخصیص می باشند، خواهشمندیم اعتبارات آن تخصیص داده شود.

وی افزود : در برخی از استان‌ها تا ۷ دانشگاه علوم پزشکی وجود دارد اما در هرمزگان فقط یک دانشگاه، انتظار می رود در شرق هرمزگان با ۵۰۰ کیلومتر طول و جمعیتی بالغ بر ۷۰۰ هزار نفر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شرق هرمزگان که با پیگیری های انجام پذیرفته با دستور وزیر آماده طرح در شورای گسترش می باشد، با فرمان حضرتعالی نهایی و مردم از این نعمت بزرگ بهره مند گردند.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت : شهرستان جاسک با همت نظام اسلامی و تدبیر زیبای مقام معظم رهبری در حال تبدیل شدن به قطب صنعتی کشور است، اما انتظار می رود برای تربیت نیروی انسانی مورد نیاز صنایع دانشگاه بین اللملی مکران در میناب که در سند چشم انداز توسعه سواحل مکران بعنوان پشتیبان علمی تعریف گردیده، با فرمان حضرتعالی نهایی گردد.

وی  همچنین از رئیس جمهور خواستار شد با توجه به اینکه سه بخش در شرق هرمزگان به نام های لیردف در شهرستان جاسک، بخش رودخانه و بخش توکهور و هشت‌بندی شرایط ارتقاء به شهرستان را دارا می باشند خواهشمندیم دستور لازم برای تحقق این امر را صادر نمایید.

وی در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد : تنگی معبر و تردد بیش از حد ناشی از طرح توسعه سواحل مکران باند دوم محور میناب_جاسک و جاسک به کنارک که هر روزه جان بسیاری از عزیزانمان را می گیرد، با پیگیری های انجام پذیرفته در سازمان برنامه و بودجه قرار دارد و انتظار می رود دستور بفرمایید از محل تهاتر نفت با قرارگاه خاتم النبیاء این پروژه تعیین تکلیف و عملیات اجرایی آن آغاز گردد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3445

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge