امروز: جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 19 آوریل 2024

احداث بیمارستان تامین اجتماعی شرق هرمزگان خواسته به حق مردم است

میناب نیوز : احداث بیمارستان تامین اجتماعی شرق هرمزگان خواسته به حق مردم است .

به گزارش میناب نیوز ، احداث بیمارستان تامین اجتماعی شرق هرمزگان در شهرستان بندری میناب یکی از خواسته های به حق مردم انقلابی شهرستان میناب ، استان هرمزگان و مسئولان استانی و شهرستانی است که چندین سال است پیگیر آغاز عملیات عمرانی آن هستند .

استان هرمزگان با  13 شهرستان و 46 شهر 1277 روستا  و جمعيت 1 ميليون 776 هزار و 415 نفری و مساحتی حدود 68 هزار و 476 کیلومتر مربع ، که بیش از 50 درصد جمعیت آن تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی است و یکی از استان های محرم کشور در بخش درمانی سازمان تامین اجتماعی می باشد و تنها بیمارستان آن سازمان دربندرعباس قرار دارد.

درصورتی که بعضی از استان های کشور مانند خوزستان دارای 7 بیمارستان تامین اجتماعی ، مازندران 5 بیمارستان تامین اجتماعی ،اصفهان 3 بیمارستان تامین اجتماعی ، مرکزی 3 بیمارستان تامین اجتماعی ،  کرمان 3 بیمارستان تامین اجتماعی  و بخش اعظمی از دیگر استان ها با 2 بیمارستان تامین اجتماعی  خدمات درمانی به مردم ارائه می شود ولی استان هرمزگان فقط باید با یک بیمارستان صورت می گیرد.

امروز مردم انقلابی شهرستان میناب ازدولت انقلابی و مردمی ابراهیم رئیسی خواستارند که هر چه سریعترعملیات احداث بیمارستان تامین اجتماعی شرق هرمزگان در شهرستان میناب آغاز شود.   

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3451

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge