امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 25 آوریل 2024

والدین و خانواده‌ها مینابی هشدارهای پلیس را در خصوص حوادث چهارشنبه‌سوری جدی بگیرید

میناب نیوز : ریس پلیس میناب  از والدین و خانواده‌ها خواست هشدارهای پلیس را در خصوص حوادث احتمالی چهارشنبه‌سوری جدی بگیرید.

سرهنگ عباس قاسمی  با هشدار به برهم زنندگان آرامش مردم در آستانه آخرین چهارشنبه سال از خانواده‌ها خواست در روزهای پیش رو مراقب فرزندان خود باشند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس با هنجارشکنان و برهم زنندگان آرامش مردم و جامعه در آستانه آخرین چهارشنبه سال (چهارشنبه سوری) بدون اغماض و مماشات برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی میناب  گفت: همواره حفظ امنیت و آرامش جامعه یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی بوده و ایجاد بی نظمی و سلب آرامش مردم خط قرمز پلیس است.

سرهنگ قاسمی بیان کرد: خرید، نگهداری، حمل، توزیع و فروش مواد منفجره و مواد محترقه جرم است و متخلفان مطابق ماده ۱۲ قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات مجازات خواهند شد.

وی از والدین و خانواده‌ها خواست هشدارهای پلیس را در خصوص حوادث احتمالی  چهارشنبه‌سوری جدی بگیرید تا فرزندانشان دچار آتش‌سوزی یا نقص عضو نشوند.

فرمانده انتظامی شهرستان میناب با بیان اینکه با پرهیز از رفتارهای پرخطر، زندگی را برای خود و دیگران تلخ نکنیم، اضافه کرد: والدین از نگهداری مواد محترقه، تهیه و ساخت وسایل آتش بازی دستی توسط فرزندان جلوگیری کنند تا آنها سرود شاد زندگی را در صدای مهیب نارنجک و مواد محترقه به سکوت و غم تبدیل نکنند.

قاسمی تصریح کرد: از خرید مواد آتش زا ( ترقه) برای فرزندان به جد خودداری کرده و مواد آتش‌زا را از دسترس آنها دور نگه دارند تا از بروز اتفاقات ناگوار پیشگیری شود.

فرمانده انتظامی شهرستان میناب  با اشاره به اینکه آرامش روحی و روانی و سلامت جسمی مردم از  اولویت‌های پلیس است، گفت: چنانچه فردی بخواهد به حقوق مردم تعدی کرده و با ایجاد بی نظمی در جامعه آرامش مردم را به هم بزند پلیس با قاطعیت برخورد خواهدکرد

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3497

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge