امروز: پنج شنبه 06 ارديبهشت 1403 برابر با 25 آوریل 2024

سردار علی اکبر جاویدان به عنوان فرمانده جدید انتظامی هرمزگان معرفی شد / سردار رادان سال ۱۴۰۲ سال خوبی برای قاچاقچیان نخواهد بود

میناب نیوز : فرمانده کل انتظامی کشور اظهار کرد : سال ۱۴۰۲ سال خوبی برای قاچاقچیان نخواهد بود.

به گزارش میناب نیوز ، سردار احمدرضا رادان در مراسم معرفی فرمانده جدید انتظامی هرمزگان در بندرعباس با اشاره به لزوم برخورد جدی با قاچاق کالا و مواد مخدر در کشور و به ویژه در هرمزگان اظهار کرد : از چند روز آینده با تقویت امکانات نیروی انتظامی در هرمزگان عبور قاچاقچیان کالا و مواد مخدر را از مرز‌های دریایی و خشکی سخت خواهیم کرد.

وی گفت: قاچاق کالا و مواد مخدر هم به اقتصاد و هم به ایجاد اشتغال در کشور صدمه می‌زند.

وی با اشاره به تقدیم شهدای تامین امنیت در نیروی انتظامی هرمزگان افزود: متاسفانه در برخی از موارد قاچاقچیان به خود جرات می‌دهند به واحد‌ها و نیرو‌های انتظامی حمله کنند و موجب کشته شدن مردم در تصادفات جاده‌ای شوند.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: توجه ویژه‌ای هم به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی می‌کنیم تا کسانی که به این قوانین احترام می‌گذارند قربانی کار متخلفان نشوند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه هرمزگان با داشتن مرز‌های دریایی وسیع، استانی ویژه در کشور است از مسئولان خواست در موضوع مبارزه با ناهنجاری کشف حجاب و قاچاق سوخت در هرمزگان تلاش بیشتری از خود نشان دهند.

استاندار هرمزگان نیز در این مراسم امنیت را اصلی‌ترین زیرساخت جامعه دانست و افزود: اکنون در مقابل جنگ ترکیبی دشمن باید با کمک به نیروی انتظامی و با همکاری یکدیگر در مسیر اهداف انقلاب اسلامی گام برداریم.

در این مراسم سردار علی اکبر جاویدان به عنوان فرمانده جدید انتظامی هرمزگان معرفی و از تلاش‌های سردار غلامرضا جعفری فرمانده پیشین انتظامی قدردانی شد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3599

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge