امروز: دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 برابر با 20 می 2024

سفارش‌گذاری تجهیزات بیمارستان ۵۳۱ تخت‌خوابی بندرعباس و بیمارستان دو میناب انجام شود

میناب نیوز : استاندار هرمزگان گفت : سفارش‌گذاری تجهیزات بیمارستان ۵۳۱ تخت‌خوابی بندرعباس و بیمارستان دوم میناب نجام شود .

به گزارش میناب نیوز ، مهدی دوستی نماینده عالی دولت در استان هرمزگان در نشست بررسی پروژه‌های بیمارستانی استان هرمزگان اظهار کرد : روند پیشرفت فیزیکی بیمارستان ۵۳۱ تخت‌خوابی بندرعباس و بیمارستان جدید میناب توسط پيمانكار ،سرعت بيشتري بگيرد و از تمام توان براي اتمام اين دو پروژه بيمارستاني استفاده شود.

وي افزود : برای سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان ۴ بسته بزرگ در حوزه‌های آب، راه، مدارس و بیمارستان‌ها آماده کرده‌ایم که تقریبا اعتبارات لازم در تمام حوزه‌ها تامین شده و کار با سرعت بالایی در حال پیش‌رفتن است لذا بايد روند ساخت پروژهاي بيمارستاني هم سرعت بيشتري بگيرد.

استاندار با بیان اینکه تکمیل بیمارستان هاي میناب و بندرعباس به حداقل یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان( ۶۵۰ میلیارد تومان ۵۳۱ تخت‌خوابی و ۴۵۰ میلیارد تومان میناب) اعتبار نیاز دارد، افزود: از روش‌های مختلف از جمله مولدسازی، ماده ۵۶ و وام‌های استانی باید با قید فوریت اعتبارات لازم تامین شود ضمن اینکه پیمانکاران بايد با سرعت کار را پیش ببرند.

 دوستی، ادامه داد: در راستای تسریع در اجرای طرح مولد‌سازی با هدف تامین مالی پروژه‌های درمانی لازم است انبوه‌سازان و سرمایه‌گذاران بخش زمین و مسکن در جریان املاک قابل مولد‌سازی استان هرمزگان قرار بگیرند و املاک قابل واگذاری دولتی به آن‌ها اعلام شود‌.

وی اظهارداشت: تعمیر و راه‌اندازی ۴۰ آمبولانس، تامین اعتبارات چندین بیمارستان مانند بیمارستان کودکان و چندين طرح ديگر، تامین اعتبارات برای خانه‌های بهداشت و احداث پدهای بالگرد تنها گوشه‌ای از خدماتی است که با اعتبارات استانی در هرمزگان انجام شده است از این رو باید از ظرفیت اعتبارات ملی وزارت بهداشت نیز برای تکمیل بیمارستان‌های ۵۳۱ تخت‌خوابی و بیمارستان دوم میناب استفاده شود که در این راستا در هفته جاری نشستی با وزیر بهداشت برگزار خواهیم کرد و مسائل مربوط به پروژه هاي بيمارستاني مورد بررسي قرار خواهد گرفت.

وی در پایان عنوان‌کرد: لازم است از همین الان سفارش‌گذاری را برای تامین تجهیزات بیمارستان‌های ۵۳۱ تخت‌خوابی بندرعباس و میناب انجام دهید و  بروزترین تجهيزات را نیز سفارش دهید تا بیمارستانی در شان مردم هرمزگان تحویل شود‌.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3644

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge