امروز: جمعه 28 ارديبهشت 1403 برابر با 17 می 2024

روز خبرنگار روز تکریم حق طلبی است

میناب نیوز : رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میناب گفت : روز خبرنگار، روز تکریم حق طلبی است.

به گزارش میناب نیوز ، محسن اسفندیار پور در آئین تجلیل از خبرنگاران شهرستان میناب ، ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید به ویژه شهید محمود صارمی اظهار کرد : روز خبرنگار، روز تکریم حق طلبی، صداقت و تلاش بی وقفه برای ایجاد شفافیت در جامعه است.

وی افزود: نامگذاری روز شهادتِ شهید صارمی به عنوان روز خبرنگار،یعنی ما باید منش، سیره و خط و مشی این شهید گرانقدر را ادامه دهیم وی راه شهید صارمی را مسیراخلاق،ادب،صداقت،دلسوزی مردم داری و اطلاع رسانی شفاف توام با شهامت و حرکت در مسیر خوبی ها و نیکی ها معنی و خطاب به خبرنگاران تصریح کرد:ما به عنوان خدمتگزار مردم با آغوش باز پذیرای نقدها و انتقادات شما عزیزان هستیم و البته انتظار هم داریم در صورت امکان در کنار هر نقد و انتقادی ، راهکار و پیشنهادات قابل اجرا نیز ارائه شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان میناب به امید آفرینی ، حرکت در مسیر ایجاد وفاق ملی و تشویق مدیریت جهادی به عنوان یکی از رسالت های مهم امروزِ جامعه خبرنگاری اشاره کرد.

وی افزود  : انتظار داریم کماکان در کنار روشنگری و اطلاع رسانی در مباحث وقف ، بازوی موقوفات شهرستان باشید ودر ادامه اظهار داشتنداداراتی که از موقوفات استفاده می نمایند نسبت به پرداخت هزینه های اجاره اقدام نموده و کسانی که اراضی موقوفات راتصرف کرده‌اند نسبت به تشکیل پرونده وتعیین تکلیف موقوفه به اداره اوقاف مراجعه نمایند تا بصورت ویژه و باتوجه به توان پرداخت آنان عمل شود.

رئیس اوقاف اضافه کرد: اکثراراضی موقوفه باارزش درشهر قراردارند وهدف از موقوفات ارائه خدمات بهتر برای افراد نیازمند جامعه است وموقوفات بایدبه درجه رشدبرسدتاخدمات بهتری داده شود.

اسفندیارپور تصریح کرد : ایجاد وقف های جدید با نیاز روز در شهرستان  در امر  ازدواج آسان؛امورات قرآنی ؛تحصیل دانش آموزان ؛افرادبدسرپرست وبی سرپرست عنوان نمود. درپایان این نشست ازخبر نگاران شهرستان میناب تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3663

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge