امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 19 آوریل 2024

فعال سازی کمیته نظارت بر اجرایی پروژه های عمرانی میناب

میناب نیوز:معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان میناب از فعال سازی کمیته نظارت بر اجرایی پروژه های عمرانی شهرستان میناب خبر داد.

 به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب ، معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان میناب  گفت:این کمیته تحت عنوان کمیته نظارت  با مسئولیت معاونت امور عمرانی و برنامه ریزی  فرمانداری ویژه شهرستان  و با عضویت مدیران دستگاهها  و کارشناسان دستگاههای اجرای  و با هدف ایجاد بررسی و نظارت بر  پروژه  های  در حال اجرا اعم از پروژه های دهیاری هاو شهرداری ها در جهت بررسی از لحاظ فنی و و مطابقت با استانداردها می باشد.

 وی در ادامه با اشاره به کار کمیته نظارت بر پروژه های عمرانی شهرستان میناب افزود: در بحث نظارت بر پروژه های عمرانی، نظارت قبل اجرا و حین اجرا به صورت دوره ای مورد تاکید است.  

وی اظهارکرد: به منظور برخورداری از نظر های کارشناسان باید ترتیبی اتخاذ شود که در موارد متعدد کمیته فنی شهرستان از فرآیند عملیات اجرایی پروژه ها مستندسازی کنند.  

شهیدیان  بیان کرد: رعایت مشخصه های فنی و اجرایی توسط کمیته نظارت بر پروژه های عمرانی در حین بازدید از پروژه ها لازم است و علاوه بر روش گزارش دهی به شیوه های دیگر از جمله تصویر برداری نیز مبادرت ورزند.  

وی  گفت: هرگونه فعالیت سازه ها چنانچه توسط پیمانکاران با استانداردهای فنی منطبق نباشد دستور اصلاح کار و در صورت تکرار و ادامه رویه غیرمنطقی بدون اغماض تا تعیین تکلیف توسط کارشناسان متوقف می شود.

 

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 367
برچسب زدن

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge