امروز: شنبه 08 ارديبهشت 1403 برابر با 27 آوریل 2024

تفاهم نامه ساخت ۳۲۰ کلاس درس در هرمزگان به امضا رسید

میناب نیوز : طی مراسمی با حضور استاندار هرمزگان و معاون وزیر آموزش و پرورش تفاهم نامه ساخت ۳۲۰ کلاس درس به امضا رسید.

به گزارش میناب نیوز ، در آیین گلریزان احداث و تجهیز فضاهای آموزشی هرمزگان که با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور برگزار شد.

تفاهم نامه احداث ۳۲ مدرسه با ۳۲۰ کلاس درس به ارزش ۱۰۰۰میلیارد تومان بین مدیران عامل صنایع غرب بندرعباس، مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان، فعالان حوزه شیلات و مسئولان آموزش و پرورش استان به امضا رسید.

خیرین نیک‌اندیش هر کدام به نحوی در راستای حمایت از دستگاه آموزش و پرورش برای کمک‌رسانی اعلام آمادگی کردند و صیادان و آبزی‌پروران هرمزگانی  نیز در آیین برای اهدای ۲۵۰ دستگاه کولر  به مدارس هرمزگان آمادگی خود را بیان کرد.

حميدرضا خان محمدی، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهيز مدارس كشور در این آیین با قدردانی از راهبرد حمایت استاندار هرمزگان از آموزش و پرورش، گفت: تلاش‌های استاندار هرمزگان، هرمزگان را به کارگاه مدرسه‌سازی تبدیل کرده است.

وی افزود: سال ۵۷ به ازای هر دانش‌آموز ۱.۵ متر مربع فضای آموزشی در کشور وجود داشت اما امروز سرانه آموزشی  در کشور به ۵.۲ متر مربع رسیده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: در دو ساله این دولت ۵ هزار و ۸۰۰ فضای آموزشی در قالب ۲۷ هزار کلاس درس و ۳.۵ میلیون متر مربع به آموزش و پرورش کشور اضافه شده است.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3704

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge