امروز: یکشنبه 09 ارديبهشت 1403 برابر با 27 آوریل 2024

شهرستان‌ میناب با ۴ درصد یکی از مبادی اصلی حمل بار از استان هرمزگان به سایر نقاط کشور است

میناب نیوز : معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان گفت : شهرستان‌های بندرعباس با ۸۰ درصد، بندرخمیر با ۵ درصد و میناب با ۴ درصد، مبادی اصلی حمل بار در این مدت از استان هرمزگان به سایر نقاط کشور بودند.

به گزارش میناب نیوز ، پرویز کرمی در خصوص رشد صدور بارنامه و افزایش میزان بار و جابه‌جایی از مبدأ استان هرمزگان گفت: ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تن کالا از ابتدای سال جاری تاکنون توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان  به نقاط مختلف کشور حمل شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته روند افزایشی ۸ درصدی در پی داشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان خاطرنشان کرد: برای حمل این میزان بار، ۸۲۳ هزار و ۵۲ بارنامه صادر شد که صدور بارنامه در این مدت نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته، قریب به ۹ درصد رشد داشته است پیگیری کارکنان معاونت حمل و نقل این اداره کل برای جلوگیری از حمل بار بدون بارنامه توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان را از جمله عوامل افزایش میزان بار حمل شده در این مدت عنوان کرد.

کرمی اضافه کرد: ۲۲۲ شرکت، نمایندگی و شعبه فعال در استان هرمزگان وجود دارد و کالاهای جابه جا شده از مبدا این استان به سایر نقاط کشور در این مدت توسط ۸۲۳ هزار و ۵۲ دستگاه ناوگان باری انجام شده است.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3706

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge