امروز: شنبه 08 ارديبهشت 1403 برابر با 27 آوریل 2024

هرمزگان ظرفیت‌های بسیاری در اقتصاد دریا، گردشگری، کشاورزی و صنعتی دارد/ بسیاری از طرح‌هایی که مردم استان چشم‌انتظار تکمیل آنها بودند، به ثمر رسیده است

میناب نیوز : رئیس جمهور با بیان اینکه در سفر دو روزه خود به استان هرمزگان به برخی از پروژه‌های در حال اجرا سرکشی خواهد کرد، اظهار داشت: هرمزگان همچنان زمینه‌های بسیار خوبی برای تولید و ارتقای سطح خدمت‌رسانی به مردم عزیز استان دارد.

به گزارش میناب نیوز ، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در بدو ورود به استان هرمزگان به منظور برگزاری دومین سفر دولت مردمی به این استان، ضمن ابراز خرسندی از انجام این سفر تصریح کرد: هرمزگان همچنان که قبلا هم اشاره شد، ظرفیت‌ها و زمینه‌های بسیاری در اقتصاد دریا، گردشگری، کشاورزی و صنعتی دارد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه کارهای خوبی هم تا کنون در استان انجام شده است، افزود: با توجه به نیازهایی که استان دارد، دور اول سفر را به تامین ضرورت‌های استان اختصاص دادیم و امروز شاهدیم که با تلاش آقای استاندار، مدیران سخت‌کوش و همه دلسوزان در استان بحمدالله گام‌های خوبی برداشته شده، صدها پروژه و طرحی که نیمه‌تمام بود یا مردم انتظار داشتند به سامان رسیده و 105 هزار میلیارد برای به نتیجه رسیدن این پروژه ‌ها و طرح‌ها جذب شده است.

رئیسی با بیان اینکه در سفر دو روزه خود به برخی از آن این پروژه‌ها سرکشی خواهد کرد، اظهار داشت: هرمزگان همچنان زمینه‌های بسیار خوبی برای تولید و ارتقای سطح خدمت‌رسانی به مردم عزیز استان دارد.

رئیس جمهور به ثمر رسیدن بسیاری از طرح‌هایی که مردم استان چشم‌انتظار تکمیل آنها بودند و نیز آغاز طرح‌های مورد نیاز دیگر را مورد اشاره قرار داد و گفت: این طرح‌ها نیز با هر چه سریع‌تر به ثمر خواهند رسید.

مردم شاهدند که یک حرکت جهادی در استان شکل گرفته و جا دارد هم از جوانان استان، از پیمانکاران و از همه بخش‌های مختلفی که توانستند در جهت به سامان رساندن این پروژه‌ها و طرح‌ها نقش داشته باشند تقدیر و تشکر کنم.

رئیسی خاطرنشان کرد: در این دو روز به نقاط مختلف استان سرکشی خواهیم کرد و کارها و طرح‌ها را دنبال می‌کنیم و در شورای اداری استان درباره آنچه از قبل با بررسی دقیق برای استان در نظر گرفته شده تصمیم‌گیری کرده و سپس تا رسیدن به نتیجه نهایی آنها را پیگیری خواهیم کرد.

رئیس‌جمهور ایران اسلامی میناب نیوز : احداث بندرگاه میناب ، فرودگاه میناب، پتروشیمی میناب، بیمارستان تامین اجتماعی شرق هرمزگان ، ساختمان دانشگاه علوم پزشکی شرق هرمزگان ، ورزشگاه ده هزار نفری میناب ، سالن پنج هزار نفری میناب ، منطقه ویژه اقتصادی میناب ، جاده کمربندی میناب و  سه پل روی رود خانه میناب و .. خواسته به حق مردم شهرستان بندری میناب است.

رئیس‌جمهور ایران اسلامی

 میناب نیوز : احداث بندرگاه میناب ، فرودگاه میناب، پتروشیمی میناب، بیمارستان تامین اجتماعی شرق هرمزگان ، ساختمان دانشگاه علوم پزشکی شرق هرمزگان ، ورزشگاه ده هزار نفری میناب ، سالن پنج هزار نفری میناب ، منطقه ویژه اقتصادی میناب ، جاده کمربندی میناب و  سه پل روی رود خانه میناب و .. خواسته به حق مردم شهرستان بندری میناب است.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3760

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge