امروز: یکشنبه 30 ارديبهشت 1403 برابر با 19 می 2024

درمانگاه فرهنگیان در شهرستان میناب احداث شود

میناب نیوز : معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت : درمانگاه فرهنگیان که حق شما معلمان و فرهنگیان است باید در شهرستان میناب احداث شود .

به گزارش میناب نیوز ، محمد رادمهر در همایش بزرگداشت مقام شامخ معلم در شهرستان میناب و آیین تجلیل از خانواده معظم شهدا و معلمان نمونه ضمن تبریک و تجلیل از روز معلم، گرامیداشت این روز را تجلیل از ارزش ها دانست اظهار کرد : ارزش و جایگاه معلم چنان والا است که خداوند به ابزاری که معلم در دستان خود برای علم آموزی دارد سوگند یاد کرده است.

وی افزود : قطعا نقطه پیشرفت کشور، آموزش و پرورش است چراکه این نهاد تربیتی و آموزشی زمینه پیشرفت کشور را فراهم می کند و شما معلمان و مدیران نیز در این زمینه نقش بسزایی دارید.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب با بيان اينکه معلم نقش مهمي در تربيت نيروي انساني متعهد و کار آمد دارد، تصریح کرد : در بينش ديني ما نيز معلم ادامه دهنده راه انبيا بوده و نقش روشنگري در جامعه را دارد.

وی با بیان اینکه همه ما در کنار شما هستیم تا زمینه پیشرفت دانش آموزان را فراهم کنیم، اظهار امیدواری کرد: روزی شاهد باشیم که دغدغه های مدیران و معلمان که چیزی جزو آموزش و تربیت آینده سازان کشور نیست، مرتفع شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان میناب در این همایش گفت:  و این خواسته ما از مدیرکل آموزش و پرورش استان می باشد و به آموزش و پرورش شهرستان میناب و منطقه سندرک میناب باید توجه ویژه شود و در حق این فرهنگیان عزیز کم کاری شده و باید جبران شود.

رادمهر در پایان خواستار پیگیری مصوبات دور دوم سفر رییس جمهور به استان و شهرستان میناب که در حوزه آموزش و پرورش بالغ بر ۳۷۵ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده جهت تحقق آن پیگیری لازم انجام دهند و هر جا به کمک ما نیاز بود ما آمادگی لازم جهت هر گونه همکاری و حمایت از قشر فرهنگیان عزیز داریم.

در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدا و معلمان نمونه با اهدای لوح سپاس تجلیل بعمل آمد .

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3804

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge