امروز: جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 19 آوریل 2024

نیروی انسانی عامل اصلی پیشرفت کاری در یک سازمان است

میناب نیوز:رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب گفت: نیروی انسانی عامل اصلی پیشرفت کاری در یک سازمان است  

به گزارش  میناب نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه ازاد اسلامی واحد میناب ، رئیس دانشگاه ازاد اسلامی واحد میناب در نشستی صمیمانه با پرسنل این واحد دانشگاهی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش در طول یک ترم تحصیلی گفت: پیشرفت و توسعه یک دانشگاه مرهون تلاش و خدمت اعضای هیئت علمی و کارکنان ان واحد دانشگاهی است کارکنان در هر قسمت با انجام وظایف محوله در بهترین و کمترین زمان باعث رشد و خدمات رسانی بهتر به مراجعه کنندگان است چرا که نیروی انسانی عامل اصلی پیشرفت کاری یک سازمان است.

 

سزیده در ادامه افزود: واحد میناب به لطف خدا و تلاش همه عزیزان در همه حوزه ها شاخص بوده و این شاخص ها حاصل زحمات پرسنل واحد می باشد حوزه مالی 3 سال متوالی موفق به کسب رتبه برتر در بین واحدهای دانشگاهی دانشگاه ازاد اسلامی شده است و این خود نمایانگر این شاخص ها می باشد.

وی اظهار داشت: هر سازمانی دارای نواقصاتی می باشد ما باید با تعهد و تخصصی که در کارهای خود داریم این مشکلات را به حداقل برسانیم و بتوانیم واحدی نمونه با کارمندانی نمونه داشته باشیم در حال حاضر در همه حوزه ها توانمندی های خوبی داریم و باید بهتر به درخشیم.

خلیل سزیده با اشاره به سیاستهای کلی ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص کیفیت آموزشی گفت: وجود رشته های فنی و مهندسی در این واحد تجهیز کارگاهها و آزمایشگاهها  نیاز اصلی می باشد و در حال حاضر 50 کارگاه و آزمایشگاه در همه رشته ها تجهیز می باشد و توسعه آن نیاز به فضای فیزیکی می باشد و انجام پروژه های عمرانی از نیازهای اصلی می باشد و باید شتاب بیشتری پیدا کند.

وی در ادامه این نشست پرسنل را به رعایت صرفه جویی فرا خواند و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی مردمی و مردم نهاد است و هیچ گونه بودجه دولتی استفاده نمی کندو باید از همه جوانب آن بصورت قانونی و در چهارچوب قانون رعایت کرد و رعایت صرفه جویی از ضروریات کاری می باشد چرا که اگه صرفه جویی نداشته باشیم در واقع به قرآن عمل نکرده ایم .

رئیس واحد میناب در پایان با اشاره به تکریم ارباب رجوع اظهار داشت: رفتار و عمل ما باید متناسب با رفتار انسانی به همنوع خود باشیم و باید سعه صدر داشته باشیم و سعی کنیم در این خصوص الگوی برای دیگران در نهاد ها و سازمانهای دیگر باشیم

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 421

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge