امروز: پنج شنبه 20 ارديبهشت 1403 برابر با 09 می 2024

غباروبی گلزار شهدا میناب

میناب نیوز,کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب به مناسبت 12 بهمن ماه با حضور در گلزار شهدای این شهرستان یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند و قبور این عزیزان را عطر افشانی کردند.

به گزارش میناب نیوز ، همزمان با فرا رسیدن 12 بهمن ماه سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی مراسم معنوی عطر افشاني و غبار روبي گلزار شهدای شهرستان میناب با حضور خلیل سزیده رئیس دانشگاه ، کارکنان و اعضای هیئت علمی در گلزار شهداي میناب برگزار شد. 

در این مراسم در ابتدا سزیده با اشاره به مقام شامخ شهيدان بويژه شهداي انقلاب گفت: شهدا کساني بودند که در لحظه خطر از همه لذات دنيوي گذشتند و به دعوت امام خميني(ره) لبيک گفتند و براي هميشه تاريخ جاودانه شدند. 

سزیده با اشاره به جايگاه ايران در منطقه گفت: اقتدار کشور ما به خاطر استقامت و وجود روح شهادت در بین مردم است و خداوند هم پاداش استقامت را حيات طيبه ابدي قرار داده است. 

در پایان مراسم کلیه حضار با آرمان های والای شهدای گرانقدر، امام شهداء و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تجدید میثاق کردندوبا نثار فاتحه و اهدای گل، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای انقلاب را گرامی داشتند

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 471

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge