امروز: شنبه 08 ارديبهشت 1403 برابر با 27 آوریل 2024

رونمایی از گنجینه شهدا در دانشگاه ازاد اسلامی واحد میناب

میناب نیوز: گنجینه شهدا در دانشگاه ازاد اسلامی واحد میناب رونمایی شد.

به گزارش میناب نیوز ،در سومین روز از دهه فجر انقلاب ایران به همت بسیج دانشجویی شهرستان و بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب و با حضور سرهنگ پاسدار وحدانی، فرمانده تیپ 16 عاصف، خلیل سزیده رییس دانشگاه ، اساتید و دانشجویان بسیجی گنجینه شهدای دفاع مقدس رونمایی شد.

 خلیل سزیده در این مراسم ضمن تبریک گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: دانشگاه یک مکانی آموزشی است و این آموزش باید در همه حوزه ها فعالیت داشته باشد معرفی شهدا به نسل جدید از برنامه های اصلی دانشگاه می باشد و ما باید رشادتها و از خود گذشتگی های این عزیزان را به دانشجویان و نسل امروز انتقال دهیم .

سزیده افزود: باید همه بدانند امروز اگه در آسایش و ارامش با داشتن تکنولوژی و علم فناوری در حال گذران زندگی هستیم همه به برکت خون شهدا بوده و باید حرمت خون شهدا پاس بداریم  .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست  .

  سرهنگ پاسدار وحدانی، فرمانده تیپ16 عاصف ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی برای بیان اندیشه های امام خمینی (ره) است.

 وی افزود: حفظ حیثیت و آبروی انقلاب اسلامی و نظام برهمه واجب است و با انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید وظیفه پاسداشت خون پاک و مطهر شهداء را ارج نهیم.

 وحدانی عنوان داشت:باید از این گنج نشسته بر زمین به خوبی استفاده کنیم و با یاد آوری به جوانان نگذاریم به دست فراموشی سپرده شود تا نسل های بعد نیز قدر این گنجینه های ماندگار را بدانند.

 وی اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و تجدید بیعت با ولایت فقیه و شهدایی است که این انقلاب را به ثمر رسانده اند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 478

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge