امروز: شنبه 29 ارديبهشت 1403 برابر با 18 می 2024

آغاز تهیه طرح جامع مدیریت پسماند شهری میناب

میناب نیوز،شهردار میناب از آغاز تهیه طرح جامع مدیریت پسماند شهری  میناب خبر داد.

به گزارش میناب نیوز محمد داش جان گفت: شهرداری میناب مطالعات طرح جامع مدیریت پسماند را با هدف بهبود و ارتقاء سيستم مديريت پسماند شهر میناب و تعيين خط مشي و سياست هاي كلي آن در راستای قانون مدیریت پسماندها و تحقق آیين نامه اجرايی آن توسط شرکت مهندسین مشاور عمران محیط زیست پارسیان در دست تهيه دارد.

وی اظهار کرد پسماندهای شهری اگر به صورت صحیح و اصولي مدیریت نشوند باعث آلودگی محیط زیست و انتقال بيماري های خطرناک می شوند.

شهردار میناب  با اشاره به اینکه تجربه نشان داده است كه بدون داشتن طرحی جامع برای مدیریت پسماند، انجام هرگونه اقدام براي كنترل پسماندها مقطعي بوده و اثر بخشي لازم را در بلندمدت نخواهد داشت بر لزوم تهیه طرح جامع مدیریت پسماند تأکید کرد.

وی تصریح کرد طرح جامع مديريت پسماند همه ابعاد سيستم مديريت پسماند از کاهش تولید و تفکیک از مبدأ تا بازیافت اصولی و دفن مهندسی-بهداشتی را در بر می گیرد و انتظار است با انجام مطالعات طرح جامع پسماند علاوه بر بهبود و ارتقاء وضعیت موجود مدیریت پسماند و حفظ محیط زیست میناب، از اعتبارات ویژه در نظر گرفته شده توسط دولت جهت مدیریت پسماند استان های ساحلی بهره برد.

شایان ذکر است:در پایان شهردار میناب ضمن تشکر از مردم  میناب ، درخواست همکاری و همیاری لازم را با این طرح خواستار شد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 740

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge