امروز: دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 برابر با 29 آوریل 2024

توسعه ناوگان حمل ونقل دریایی هرمزگان/ ساخت 6 کشتی اقیانوس پیما

میناب نیوز:استاندار هرمزگان گفت: توسعه ناوگان حمل و نقل دریایی، بندرشهید رجایی و ظرفیت سوخت رسانی از برنامه های در دست اقدام است.

به گزارش میناب نیوز ،ابراهیم عزیزی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان توسعه ناوگان حمل ونقل دریایی، بندرشهید رجایی و ظرفیت سوخت رسانی را از برنامه های در دست اقدام عنوان کرد و اظهار داشت: با ساخت 30 بندر کوچک چند منظوره ، 14 بندر تجاری و ظرفیت تخلیه وبارگیری 34 میلیون لیتر، پیشرفت قابل ملاحظه در زمینه بنادر در حال انجام است.

مقام عالی استان به ساخت شناورهای اقیانوس پیما اشاره کرد و ادامه داد: 6 کشتی اقیانوس پیما در حال ساخت است که یکی از این کشتی ها با ظرفیت 35 هزار تن به زودی به بهره برداری می رسد.

عزیزی پیشرفت در صنعت بانکرینگ را یک اصل اساسی واولویت دار برای استان دانست و اظهار داشت: یکی از مسیرهای درآمد در استان توسعه صنعت بانکرینگ است که با افزایش تولید از 2 میلیون لیتر به 6 میلیون لیتر گام هایی اساسی در این بخش برداشته می شود استاندار هرمزگان به بالا بردن ظرفیت صنعت در استان اشاره کرد و افزود: پروژه های خوبی در زمینه فولاد آغاز شده که از جمله می توان به پروژه فولاد صبا ، کاوه جنوب و فولاد ساحل خلیج فارس اشاره کرد که ظرفیت تولید فولاد را از 8/2 میلیون تن به 10 میلیون تن فولاد می رساند.

وی در پایان گفت :امید است که با بالا بردن ظرفیت تولید فولاد در استان هرمزگان قطب اول کشور در این زمینه شود و با رشد زیرساختها زمینه ای برای اشتغال زایی فراهم شود .

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 844

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge