امروز: جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

برگزاری بیش از 3 هزار ختم قرآن در زندانهای استان هرمزگان

میناب نیوز:مدیر کل زندانهای هرمزگان گفت: از یک ماه گذشته تاکنون 3 هزارو 812 مرتبه کلام الله مجید توسط مددجویان در زندانهای استان ختم شده است.

به گزارش میناب نیوز ،دانش صفت زاده افزود:ختم های قرآن به صورت گروههای 30 و60 نفره انجام شده وبرگزاری کلاسهای روخوانی وروانخوانی،تجوید، تفسیر وصوت ولحن برخی دیگر از فعالیتهای قرآنی در زندانهای استان است.

وی آموزش قرآن وعمل به کلام وحی را نیاز امروز جامعه دانست وگفت:تربیت نسلی با تفکر قرآنی می توان چشم اندازی روشن برای ایران اسلامی ترسیم کرد. مدیر کل زندانهای هرمزگان افزود:با آموزش قرآن در سطح وسیع وعمومی می توان شاهد چشمگیر ناهنجاریها وبد اخلاقیهای اجتماعی در جامعه بود.

صفت زاده ادامه داد: دور بودن از فرهنگ قرآنی و آموزه های دینی، مشکلات عمده فرهنگی در پی خواهد داشت و آفتی برای جامعه اسلامی است.

وی با بیان اینکه قرآن کریم نقشه راهی برای سعادت دنیوی واخروی انسانها است تصریح کرد: الفت گرفتن با این کتاب آسمانی سبب شکل گرفتن شخصیت معنوی انسانها می شود واین افراد هیچ گاه از راه حق دور نخواهند شد.

مدیر کل زندانهای هرمزگان گفت:با توسعه وآموزش مداوم این کتاب انسان ساز در مناطق مختلف شهری وروستایی، باعث ارتقا شاخصه های دینی و فرهنگی در جامعه می شود که در نتیجه آمار بزهکاریها و ورودیها به زندان کاهش پیدا می کند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 1037
برچسب زدن

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge