امروز: جمعه 14 ارديبهشت 1403 برابر با 03 می 2024

حضور هنرمندان مینابی در 4 جشنواره ملی و بین المللی نشانگر ظرفیت های عظیم فرهنگی است

ميناب نيوز،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب حضور هنرمندان مینابی در 4 جشنواره ملی و بین المللی را نشانگر ظرفیت های عظیم فرهنگی این شهرستان دانست.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، رضا اوژند در این باره گفت : شهرستان میناب در اکثر رشته های فرهنگی – هنری و به ویژه تئاتر و موسیقی حرف اول را در استان می زند و هنرمندان این شهرستان توانسته اند با بالا بردن سطح آثار خود ، در اکثر جشنواره های ملی بین المللی برای استان افتخار آفرینی کنند .

وی افزود : هنرمندان شهرستان میناب در شهریور ماه امسال حضوری گسترده درجشنواره های ملی و بین المللی کشور داشتند و این روند همچنان ادامه دارد .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب خاطر نشان کرد : هنرمندان میناب در شهریور ماه امسال در جشنواره موسیقی زاگرس نشینان در بروجن استان چهارمحال و بختیاری ، جشنواره ملی عکس زمان در استان مرکزی ، جشنواره ملی چاووش خوانی و مدیحه سرایی رضوی در اردبیل و جشنواره موسیقی مقاومت کرمانشاه شرکت کردند و افتخارات متعددی برای هرمزگان کسب کردند .

اوژند اضافه کرد : در جشنواره موسیقی مقاومت گروه هنری آنامیس موفق به کسب مقام اوّل در جشنواره موسیقی زاگرس نشینان و جشنواره ملی چاووش خوانی و مدیحه سرایی اردبیل ، گروه موسیقی صدف مقام سوّم در هر دو جشنواره را کسب کرد و همچنین در جشنواره ملی عکس زمان نیز بهنام ذاکری ، عضو کانون فیلم و عکس میناب مورد تقدیر قرار گرفت .

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 1065

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge