امروز: یکشنبه 09 ارديبهشت 1403 برابر با 27 آوریل 2024

برگزاری نخستین دوره تخصصی تربیت معلم قرآن کریم در شهرستان میناب

میناب نیوز:نخستین دوره تخصصی تربیت معلم قرآن از 24 آبان ماه به مدت 10 روز در سالن آمفی تئاتر فرهنگ سرای شهید بهشتی شهرستان میناب برگزار می شود.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، رضا اوژند، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب در این خصوص گفت: این دوره به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب و مؤسسه فرهنگی –قرآنی آل یاسین میناب برگزار و طول دوره از 24 آبان تا دوّم آذر ماه است و تمام آموزش های این دوره توسط علی حبیبی، استاد بین المللی قرآن ارائه می شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب اذعان داشت: این دوره ویژه طلاب علوم دینی و روحانیون، مربیان قرآنی منطقه و دانشجویان است و این دوره به صورت تمام رایگان است و هیچ هزینه ای از شرکت کنندگان دریافت نمی شود.

اوزند افزود: تعداد شرکت کنندگان در این دوره 200 نفر است و این تعداد را خواهران و برادران شهرستان های شرق هرمزگان تشکیل می دهند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب ادامه داد: در طول برگزاری کلاس ها 50 نفر از کسانی که از شهرستان های دور در این دوره شرکت کرده و رفت و آمد روزانه برای آنان میسر نیست به صورت رایگان اسکان و پذیرایی می شود.

بر اساس این گزارش: به شرکت کنندگان در این دوره پس از طی آموزش و موفقیت در آزمون پایانی از سوی مرگز توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی کشور گواهی نامه پایان دوره به عنوان مدرس قرآنی إعطا می شود.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 1232

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge